Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på BMW CCN treff i dag Lørdag 25.06.2013 på rudskogen. og kom over en E90 med noen felger. og lurte på om noen vet hvordan felger dette er. legger ut bilder....

w5e1gyc1t4f6yopomddc.jpg

xctsgqhuzjxl0o5fzw0p.jpg

e2nhxa0fx7mmvvuvpb72.jpg

beuf21jlnnv7cl3fjsmj.jpg

Skrevet

Ser ikke ut som orginale F30 felger for meg, dessuten ser de ut til å være 20".

Ligner på GS Split fra gs bildeler, men bolthullene er plassert annerledes.

Skrevet
Ser ikke ut som orginale F30 felger for meg, dessuten ser de ut til å være 20".

Ligner på GS Split fra gs bildeler, men bolthullene er plassert annerledes.

Det er 20" felger

Skrevet
Så litt ut som Stjerneeke felgene du får til nyeste 3serie med M-Sport, jeg er sikkert på jordet men.

Jeg har de M-felgene på F31 min. Og de er i 18" det er 5 eiker men ikke like mønster.

Skrevet
Så litt ut som Stjerneeke felgene du får til nyeste 3serie med M-Sport, jeg er sikkert på jordet men.

Jeg har de M-felgene på F31 min. Og de er i 18" det er 5 eiker men ikke like mønster.

Ja, så det var 18 tommer, men man kan jo få de sikkert i større størrelse om man betaler for det, men eikene på E90en er noe tykkere og ikke en så veldig brå bøy som på Stjerneeke felgene så jeg.

Skrevet

Ja, så det var 18 tommer, men man kan jo få de sikkert i større størrelse om man betaler for det, men eikene på E90en er noe tykkere og ikke en så veldig brå bøy som på Stjerneeke felgene så jeg.

Her har du M-sport 18" De får man ikke i noen større str på F30 eller F31

bbxiqn5y21es8qjfm2tg.jpg

Her har du M-sport 19" De får man ikke i noen større str på F30 eller F31

jdut8nf4s26laoza58ba.jpg

her har M Performance 20" De får man ikke i større str på F30 eller F31

cskv7edph235kh9nxmez.jpg

Dette er orginale M-Sport felger til F30 og F31.

Skrevet
Du har hørt om replica eller folk som lager liknende felger i forskjellige tommer eller?

Jo jeg har hørt om ;) men jeg snakket om orginale felger. Og vil ha hels felger med kvalitet, noe jeg mener replica ikke har

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...