Gå til innhold

E30 cabriolet skal få nytt liv

Andre76
 Share

Anbefalte innlegg

post-74357-14446780391546.jpg

ikke skjedd mye siden sist på denne. bare fått bekreftet rust I gulv og innerskjerm. Men 1 uke ferie neste uke for å bo I garasjen. demontering av hele bilen og få tatt den til verksted for rust sveising. vurderer samtidig innkjøp av bukker slik at jeg kan snurre bilen og ta den skikkelig under med sandblåsing:-)

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp to motorbukker på biltema som du forlenger til ønsket høyde :) Og vips så har du karosserivugge! Er ganske kort avstand på beina, så den blir noe ustødig. Men det går helt fint så lenge du støtter opp under bilen, feks med en stol eller lignende :) Lykke til med prosjektet, ser bra ut :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

liten oppdatering underveis her. fikk iallefall demontert litt. demontert alle karosserideler ned unntak av bakfanger. mangler å ta ut dashbordet og vinduer bak + frontrute. fant jo litt mer rust. og vangen under radiatoren har blitt trykket litt fremover. venstre innerskjerm og torpedo ser faktisk bra ut så langt. høyre er derimot ganske rusten. post-74357-14455385995141.jpgpost-74357-14455386658808.jpgpost-74357-14455387414117.jpg

Sent fra min SM-G900F via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...