D.Toft Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 hva program bruker man til dette? kunne GODT tenkt meg å kode bakluken slik at denne kan lukkes ved å trykke på knappen på nøkkelen. gjelder preface e38. om noen andre enn bmw kan dette i bergen så gi en lyd Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 hva program bruker man til dette?kunne GODT tenkt meg å kode bakluken slik at denne kan lukkes ved å trykke på knappen på nøkkelen. gjelder preface e38. om noen andre enn bmw kan dette i bergen så gi en lyd adderer siffer 4 på SA listen og koder med NSC-Expert . Hvis du gir meg SA koden, jeg kan genere for deg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 har ikke NSC du skal vel ikke til bergen snart? eller kan kode for meg 8 juli? kjører da til kristiansand via stavanger Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 Kanskje et dumt spørmål, men har du prøvd å holde knappen inne? Det må jeg på min, og det tok en stund før jeg fant utav det. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 26, 2013 Author Share Posted May 26, 2013 har prøvd å holde luke åpner knappen inne og låseknappen inne, motor går bare oppover Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 har prøvd å holde luke åpner knappen inne og låseknappen inne, motor går bare oppover må kode for å virke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted May 26, 2013 Share Posted May 26, 2013 har ikke NSC du skal vel ikke til bergen snart? eller kan kode for meg 8 juli? kjører da til kristiansand via stavanger Sorry, er på ferien på det tidsrom. Det er sikkert mange som har diagnosen utstyr i Bergen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 27, 2013 Author Share Posted May 27, 2013 det var synd ja håper det er noen her i byn som kan gjøre dette, foruten verksted... Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 28, 2013 Author Share Posted May 28, 2013 opp Link to comment Share on other sites More sharing options...
Reef89 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 we fix Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 kanooon regner med du vet hva mudbug snakker om Link to comment Share on other sites More sharing options...
D.Toft Posted May 30, 2013 Author Share Posted May 30, 2013 da har vi prøvd oss. men finner ikke den menyen som du har Mudbug.. kunne du laget en step by step til oss dette var det emeste "logiske" jeg fant ang SA kode Link to comment Share on other sites More sharing options...
mudbug Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 da har vi prøvd oss. men finner ikke den menyen som du har Mudbug..kunne du laget en step by step til oss dette var det emeste "logiske" jeg fant ang SA kode [ Bilde ] Hei din bil har allerede kodet automatic Trunk mechanic Er det bokstave D eller tall null 0 000 10A 138 D102 2EAB Link to comment Share on other sites More sharing options...
awt Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Det at den har kode 316 betyr jo bare at den er levert med automatisk bakluke, ikke at man kan lukke den med nøkkelen. Trådstarter: er du sikker på at dette er mulig? Link to comment Share on other sites More sharing options...
S.Hafsmo Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Jeg lukker da bakluken med nøkkelen min? Er det en facelift greie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts