JMossige Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Dette er helt rått! Bestemt deg for hvilke felger det blir? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Aiai, denne var jo riktig lekker!! Mange riktige biler som har vært innom (/produsert i) garasjen din, Frode. Frode D reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Ser meget rått ut det her og creeds til kameramannen. Men gleder meg til du eventuelt får på andre felger. Rondell er kule, ingen tvil om det men på en så ny bil syns jeg det passer seg bedre med litt nyere type felger Så skal det nevnes at rondell for meg alltid har vært forbundet med E34,E32 og E36 og da. Takker! Er enig med deg der. Rondellene var kjøpt inn for å prøve hvordan det var med 18" på E92, siden jeg var veldig i tvil om jeg ville ha 18 eller 19". Skal handle nye felger i vinter, men kan ikke garantere at det blir nyere type felger. 3-delte blir det hvertfall. Dette er helt rått! Bestemt deg for hvilke felger det blir? Takk! Nei, har ikke det. Har sykt lyst på ACS Type 2 felgene som han med den grå Z4M'en har, da de ligger til salgs nå. Men har ikke penger til det nå. Ellers er Hartge og CCW Classic 5 høyt på lista. Aiai, denne var jo riktig lekker!! Mange riktige biler som har vært innom (/produsert i) garasjen din, Frode. Tusen takk! Det var en hyggelig kommentar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Gromme bilder! =D Å ble nice med klistremerket i ruta, selvom jeg syns det burde vært sølv eller crom =) Studs ble også gromt!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Gromme bilder! =D Å ble nice med klistremerket i ruta, selvom jeg syns det burde vært sølv eller crom =) Studs ble også gromt!! Ville ha sølv, men de lager de kun i hvitt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Takker! Er enig med deg der. Rondellene var kjøpt inn for å prøve hvordan det var med 18" på E92, siden jeg var veldig i tvil om jeg ville ha 18 eller 19". Skal handle nye felger i vinter, men kan ikke garantere at det blir nyere type felger. 3-delte blir det hvertfall. Takk! Nei, har ikke det. Har sykt lyst på ACS Type 2 felgene som han med den grå Z4M'en har, da de ligger til salgs nå. Men har ikke penger til det nå. Ellers er Hartge og CCW Classic 5 høyt på lista. Tusen takk! Det var en hyggelig kommentar. For og si det sånn så blir det ikke akkurat feil med noen av disse vil jeg tro. Hartge felgene er jo helt syke:) Gleder meg til du har bestemt deg og får de på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Vurderer ikke BBS RS2? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Nei, igrunnen ikke. De er jo to-delte? Selger du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JMossige Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 2-delte ja. Rett fra pulverlakkerer i tyskland. Vurderer å selge da nye gode vinterdekk koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 27, 2013 Forfatter Share Skrevet September 27, 2013 Det blir nok for små dimensjoner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MRise Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Du har ett stk hinsides feit bil, rett og slett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 Siste bildene var perfekte, cred til både bil eier og kameramann Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Du har ett stk hinsides feit bil, rett og slett! Tusen takk! Siste bildene var perfekte, cred til både bil eier og kameramann Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Har dillet litt med bilen idag også. Frambremsene trengte et par strøk lakk. Utgangspunkt, ubehandlet metall: Etter litt demontering, lakking og montering: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet September 28, 2013 Share Skrevet September 28, 2013 Så en god del mer "clean" ut der nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå