Gå til innhold

Frodes E92/E90-garasjetråd


 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer med grom bil!!

Liker planene dine! Keep it clean :) Jeg skal følge med på denne tråden her :)

Tusen takk! Lavt og cleant er målet.

Grattis med heftig gromskyss!! Følger med her :D

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Takk takk!

Gratulerer så mye med heftige saker under panseret, regner med denne blir minst like pen som E91'n. Og her er det jo ikke å spare på kruttet heller, la bakhjula få kjenne det.

Takker! Blir nok i samme gate som E91 ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har plukket litt på bilen idag også! :P

Hadde askebeger i forrige bil, og det samme var det i denne. Har aldri hatt behov for verken det eller sigarettenneren, så kjøpte en "brilleholder". Trodde det var et åpent rom jeg kjøpte, men det var med luke jeg fikk. Men fikk nedi mobilen, som var målet med å bytte den ut. La samtidig opp aux-kabel fra midtarmlene og frem der, til jeg får oppgradert til Navi Pro og combox.

Askebeger tatt ut:

8894351538_c6caf9fd11_b.jpg

Rom som skal inn:

8894353244_47db734048_b.jpg

Ferdig montert:

8894350258_63ec9aecbb_b.jpg

8893730233_abd159f059_b.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja no snakker vi her.. Gleder meg til og se "ferdig" resultatet her ;-) er det diff. Brems på disse?;-)

Tar nok litt tid å få den helt slik jeg vil, men men.

Har ikke prøvd å spinne med den, så vet egentlig ikke. Men tviler, da jeg har hørt at BMW kun leverer diffbrems på M-modellene fra fabrikk, av de nyere typene. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil. Beste oppgradering du kan få til denne bilen er Bmw performance eksos!

https://www.facebook.com/photo.php?v=108420862655054

Takk! Performance-eksosen tør jeg ikke kjøpe uten å ha hørt den i virkeligheten. På tomgang høres den ut som en diesel med rakrør, i de videoene jeg finner. Men man får jo ikke et realistisk lydbilde på video. Og så syns jeg lyden originalt er meget bra! Med et luftfilterkit så tror jeg at jeg klarer meg. :)

ligger e90 m3 diff på finn :)

Det havner langt nede på prioriteringslista, men takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løp å kjøp eksos! Fra spøk til alvor, jeg har hatt 2 335er. Hadde performance på den første og akrapovic på den siste. Byttet akrapovicen til performance anlegget igjen. Du må tåle mye lyd, men det er første oppgradering jeg skal gjøre hvis jeg får en 335 igjen. Finnes ikke diesel lyd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...