Frode D Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 spennans planer fortsatt den svarte e36-en som er vinterbil? Jepp, er bruksbilen den. Kjører mye småturer så da er det bedre å bruke E36'en, og heller la E92 bli drftsvarm når jeg først bruker den. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 31, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2014 Et lite bilde av E36'en. Siste dag med sommerhjul, da ene bakdekket lekker. Og så må jeg bytte bensinfilter siden jeg har skrapt hull i det.. majuz og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Et lite bilde av E36'en. Siste dag med sommerhjul, da ene bakdekket lekker. Og så må jeg bytte bensinfilter siden jeg har skrapt hull i det.. Men jeg har hørt noe rykter om at du har noen gromme vinterhjul til e36en liggende? MagnusHN reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Et lite bilde av E36'en. Siste dag med sommerhjul, da ene bakdekket lekker. Og så må jeg bytte bensinfilter siden jeg har skrapt hull i det.. 2014-10-31 13.58.06.jpg De som står på nå er det 18" style 32 felger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Men jeg har hørt noe rykter om at du har noen gromme vinterhjul til e36en liggende? Haha, faen. Har du komt inn her også nå!? Haraldb og Magnus. reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 De som står på nå er det 18" style 32 felger? Stemmer Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 de kler e36´n jævlig godt faktisk hvordan vinterfelger har du til den? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 de kler e36´n jævlig godt faktisk hvordan vinterfelger har du til den? ^^ Jepp, de sitter som et skudd på E36. Haha, er bare harald som plager meg siden jeg kjøpte de av han. Står på noen kjipe 15" nå... Du kan få kjøpe de du: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?editAd=true&finnkode=52526110 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Monter de på e36'n du Har noen 17" bbs som er fine nok til vinteren ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Haha, faen. Har du komt inn her også nå!? pff! jeg er her inne og snoker støtt og stadig, spørs om det ikke dukker opp et "prosjekt" på nyåret Men tilbake til topic, skal du ha samme belger igjen? eller skal du gå for noen med mindre diameter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 pff! jeg er her inne og snoker støtt og stadig, spørs om det ikke dukker opp et "prosjekt" på nyåret Men tilbake til topic, skal du ha samme belger igjen? eller skal du gå for noen med mindre diameter? F30? F01? Bytter til SS5 som er mindre, har faktisk tatt borti med de som er på nå. Venter på svar fra UAS som har designet de som er på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haraldb Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 F30? F01? Bytter til SS5 som er mindre, har faktisk tatt borti med de som er på nå. Venter på svar fra UAS som har designet de som er på. F30 eller F36, skal til bavaria igjen på torsdag obs. Jeg tror kanskje Tom Henning har SS5 liggende Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 F30 eller F36, skal til bavaria igjen på torsdag obs. Jeg tror kanskje Tom Henning har SS5 liggende Nice! Har kjøpt to av han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Hvilke dempere skal du ha bak sammen med ss5? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 Hvilke dempere skal du ha bak sammen med ss5? Koni justerbare. Mulig jeg bytter til air lift sine om jeg ikke blir fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå