Frode D Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Det ble SÅ mye bedre Takk, Jørgen +1 Fantastisk bil Frode, gjorde seg virkelig med originale nyrer.Sorte på sort bil er fyfy. Takker! Ja, sorte nyrer forsvinner litt på sort bil. E.nig. Nja.. Kikker ikke sånn superseriøst enda. S4'n må uansett bort først, så får man se da Pent med chromenyrer, men pent med svarte også! Okei. Neste sesong da kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 13, 2013 Share Skrevet Juni 13, 2013 Gratulerer med en nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Gratulerer med en nydelig bil Takk for det! - Har fått montert sotede sideblinklys, skal se om jeg får tatt noen bilder imorgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fdl Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 For de som er interessert i å lese litt og se bilder fra poleringen av bilen til Frode kan klikke på denne linken til Detailersclub.no. http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -metallic/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Takk for linken, Fredrik! Resultatet ble meget bra. - Jeg er veldig i stuss om jeg skal droppe bags denne sesongen og heller gå for Broadway static coilovers med air cups. Da kan jeg heve fronten om det er vanskelig å komme seg frem en plass. Og med de coiloverene kan man bokstavlig talt kjøre bilen på bakken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 Mye koster det ? det hørtes gøy ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 15, 2013 Share Skrevet Juni 15, 2013 For de som er interessert i å lese litt og se bilder fra poleringen av bilen til Frode kan klikke på denne linken til Detailersclub.no. http://www.detailersclub.no/forum/topic ... -metallic/ Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Mye koster det ? det hørtes gøy ut Air cups koster 999$ og så må man ha kompressor og sånt utenom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenBimmer Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hvem er han kompisen din med den hvite E92'en? Har han tråd om bilen? Traff på han i byn på fredag, vi kom mot han i E46 stasjonsvogn, E36 Cab og E46 Coupe. Blikk ble delt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Det er broren til ThomasE91 innpå her. Han har ikke tråd, og tror heller ikke han har bruker innpå her.. Du får stoppe han neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 var ganske dyre coilovers det da, men tøft har leita etter sånnt selv. er vell ikke så mye dyrere med luft? dem her ligger jo på ca 19k + frakt. da trenger man kompressor og det i tillegg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Ja, de er dyre, men fortsatt nesten halvparten av bags. BWS-settet koster $2650 uten kompressor. Så er det $250 for resten + frakt. Bags med e-level koster litt over $5000 + frakt. Disse coiloverene er laget for å kjøre lavt med. Tipper den høyeste høyden man kan ha, er slik min er nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 http://www.andysautosport.com/bmw/2006_ ... 01462.html noe lavere pris på det her da. ser 335i ikke er nevnt men, vet ikke hvorfor skal visst være 4 pre set's osv. må nesten ha det, nytter ikke holde på justere inn bilen hver gang er et billigere manuelt og da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Ser ut som et kjipere sett en det Bagriders har. Altså management-pakken. E-level er et must for meg hvertfall, og det er jo det som koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 tror det skal være samme prinsipp på juseringa. kan jo stille inn 4 forhåndsinstillte høyder, er det ikke det som er vitsen med E-level? men mulig det er kjipere, vet ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå