Sindre Dahl Skrevet Oktober 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2013 Høhø, bor litt langt unna, oslo-Kristiansand sent from my microwave using tapatalk hehe ja ble litt langt det bare for å prøve felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 Har noen 50/50 bilder fra når jeg polerte bilen Kan vel si den var veeeeldig sliten i lakken Før Etter 50/50 av c stolpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Herregud de felgene der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Meeeer felgbilder!! Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Meeeer felgbilder!! Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 fått coiloversene? sleng ut bilde med coilovers på bunn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2013 fått coiloversene? sleng ut bilde med coilovers på bunn! Nei skaffer det i løpet av vinteren, den skal stå på vinterlagring nå så har ikke hastverk med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Søndag, hangover og lite å gjøre! Ble en liten vask innvendig og motorrom. Grenrør og effektanlegg er også på plass og klar til å monteres Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 DTM gjør seg på E34 med orginal bakfanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 DTM gjør seg på E34 med orginal bakfanger! Hvor får jeg tak i det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Er det ikke DTM du har der da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Er det ikke DTM du har der da? Trodde du mente DTM vinge jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Potte ja Bagasjelokket kan godt være helt cleant for min del. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Dahl Skrevet Oktober 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 15, 2013 Potte ja Bagasjelokket kan godt være helt cleant for min del. Ja ønsker å ha en clean look så hiver nok ikke på en vinge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Oktober 15, 2013 Share Skrevet Oktober 15, 2013 Skal denne bli lav eller laaaaav? Tenker på HVOR mye du må valse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå