Øystein E30 M3 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Brodern giftet seg i helga, og på en så fantastisk dag var det helt naturlig å pynte opp det (nest?) kjæreste vi har Her er ett par bilder Stilig eller harry? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Vakkert Øystein. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Det er ikke harry, det er klasse! Gratulerer til Ingvard og Turid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Langt i fra harry. Ekstremt stilig og tøffe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Det er ikke harry, det er klasse! Gratulerer til Ingvard og Turid! Takk,takk Montro om ikke du Frode D ble nevnt i helga (av Tim tror jeg?), det ble iallefall nevnt noe om en kar som hadde en E92 335i Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øystein E30 M3 Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 lekkert! men pikene i rosa synes nok det var litt harry frykter jeg.. who cares? Meget mulig Men etter dette bilde å bedømme så ser det ut til at de tre brudepiker trivdes relativt godt i det trange 2-manns baksetet på M3en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Det der var jo klasse. Og fy for noen strøkne biler a gett! Helt rett det der ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Så bra ut det der! Ang. de damene så ser det ut som om det var helt greit til slutt Og Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Ingen ting å si på humøret der nei Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Ingen ting å si på humøret der nei Sendte over bilder til frua, så får vi se hva en som ikke har bensin i blodet mener.. er det thumbs up så får jeg kanskje kjøre innom å dra med meg en ring på vei hjem Får vi tilbakemelding på hvordan det blir da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Kunne vel ikke blitt mere riktig Skulle man gifte seg en dag burde vel en M3 konvoi vært prikken over i'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Det er ikke harry, det er klasse! Gratulerer til Ingvard og Turid! Takk,takk Montro om ikke du Frode D ble nevnt i helga (av Tim tror jeg?), det ble iallefall nevnt noe om en kar som hadde en E92 335i Artig Stemmer det. Hentet bilen på lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Fantastisk nydelig. Har luftet dette til dama noen ganger, men hun vil ikke kjøre "gammel firkanta boks"....... Nå er det riktignok ikke gifteplaner på gang, men om det en gang skjer så har jeg allerede startet bearbeidingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 En strøken E30 M3 kan aldri bli Harry Fint de flotte jentene passet inn i et baksetet på en M3 da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå