Andy520iA Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Noen her inne som har tenkt seg på Royal Fitment i år? Hadde vært konge og fått til en god gjeng med bmw og cruise nedover felles. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VetleMB Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Er en del ifra Gjøvik/lillehammer som skal oppover veit jeg (inkludert meg).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg har planer om det. Hvis det passer seg for meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Dato/sted/generell info? Dagstreff, eller overnatting? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Dato/sted/generell info? Dagstreff, eller overnatting? Jeg å lurer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Er ikke fastsatt enda så vidt jeg vet? http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=10353 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Det blir garantert overnatting, det skal vi fra Gjøvik. Sted er vel ikke bestemt enda trur jeg. I fjor var vi rundt 30-40 biler i følge fra Olso, kjempe artig!! Blir enda fler biler på felleskjøringen i år!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Linken fikk jeg ikke til å funke... Hvor sånn sånn ca blir det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Blir i Sverige et sted da, mer vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Mai 29, 2013 Share Skrevet Mai 29, 2013 Jeg skal, så lenge jeg ikke er offshore! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet Mai 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2013 Ja er visst ikke fastsatt ennå når det er men som sagt over en plass i sverige iallefall:) Regner med det er greit jeg sender dere som nevner at dere skal/muligens skal dit en pm når det nærmer seg. Hadde vært konge og fått til en ok konvoi nedover Mange av de locationene for treffet som er foreslåtte ser jo helt magiske ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Jeg skal også. Det var utrolig morsomt i fjor på turen ned. Det var "riktig" og høy standard på bilene som kjørte nedover, så det gjorde det hele ekstra gøy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Mai 30, 2013 Share Skrevet Mai 30, 2013 Rundt 24.august blir datoen hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå