Andy520iA Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Noen her inne som har tenkt seg på Royal Fitment i år? Hadde vært konge og fått til en god gjeng med bmw og cruise nedover felles. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VetleMB Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Er en del ifra Gjøvik/lillehammer som skal oppover veit jeg (inkludert meg).. Link to comment Share on other sites More sharing options...
matsi Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Jeg har planer om det. Hvis det passer seg for meg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenglen Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Jeg skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kny Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Jeg skal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik... Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Dato/sted/generell info? Dagstreff, eller overnatting? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivrig86 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Dato/sted/generell info? Dagstreff, eller overnatting? Jeg å lurer! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kny Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Er ikke fastsatt enda så vidt jeg vet? http://www.oijoij-society.com/viewtopic.php?f=3&t=10353 Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusHN Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Det blir garantert overnatting, det skal vi fra Gjøvik. Sted er vel ikke bestemt enda trur jeg. I fjor var vi rundt 30-40 biler i følge fra Olso, kjempe artig!! Blir enda fler biler på felleskjøringen i år!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivrig86 Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Linken fikk jeg ikke til å funke... Hvor sånn sånn ca blir det? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MagnusHN Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Blir i Sverige et sted da, mer vet jeg ikke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode D Posted May 29, 2013 Share Posted May 29, 2013 Jeg skal, så lenge jeg ikke er offshore! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Andy520iA Posted May 29, 2013 Author Share Posted May 29, 2013 Ja er visst ikke fastsatt ennå når det er men som sagt over en plass i sverige iallefall:) Regner med det er greit jeg sender dere som nevner at dere skal/muligens skal dit en pm når det nærmer seg. Hadde vært konge og fått til en ok konvoi nedover Mange av de locationene for treffet som er foreslåtte ser jo helt magiske ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torek Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Jeg skal også. Det var utrolig morsomt i fjor på turen ned. Det var "riktig" og høy standard på bilene som kjørte nedover, så det gjorde det hele ekstra gøy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
HalvorK Posted May 30, 2013 Share Posted May 30, 2013 Rundt 24.august blir datoen hvertfall Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts