Gå til innhold

Superbiler i Norge?


bmwZ
 Share

Anbefalte innlegg

Er det veldig vanlig å foliere sports/superbiler bmwZ?? Det er jo gunstig mtp å bevare lakk og dermed kunne selge bilen som "strøken".

Nja, er blitt en del etterhvert ja. Helt klart bra mot steinsprut og liknende. Men vi har hatt tilfeller der klarlakken blir med folien, når den skal av :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke så veldig bevandret innenfor hvilke biler som kvalifiserer til å bli kalt hva, men jeg frekventerer Norsk Sportsvognklubb littegrann, og rasket sammen noen bilder fra vårmønstringen på Øvrevoll i 2012, trur i det minste noen av disse hører hjemme i tråden :D Bruker bil og henger-app for å finne ut hva slags biler det er.

AC Cobra

_DSC7984.jpg

Tja... har ikke regnr og da er jeg stuck

_DSC7991.jpg

_DSC7992.jpg

Wiesmann MF4 GT

_DSC8048.jpg

Ferrari Dino 246 GT

_DSC8104.jpg

Lamborghini Diablo 6.0 VT

_DSC8150.jpg

Enda en AC Cobra, 427

_DSC8151.jpg

_DSC8152.jpg

_DSC8164.jpg

Jeg var i "kunstnerisk" humør denne dagen, en F355 spider med regnr NE99xxx (får opp F129 Ad i appen)

_DSC8172.jpg

_DSC8223.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KF50000 er ihvertfall en Countach så regner med det er den :wink:

Den LY-registrerte Countachen er den samme som Fredrik90 (og jeg) har postet tidligere. Denne stod lenge på et (nedlagt) museum i Sørlandsparken, men er nå flyttet til et "museum" i Grimstad. (foreløpelig ikke åpent for alle)

Denne fikk jeg prøvesitte når jeg var der. Sitter jo helt nede på gulvet :shock:

Fun fact om den countachen til bach. Fadern jobba på Volvo på Skedsmo som bach hadde lånt penga av eller no sånn . Ihvertfall så begynte det å gå dårlig for han å måtte levere inn bilene dit. Fadern skulle flytte bilene å i den Countachen var det sete støpt til han så var helt horribelt for andre å ditte der ! :P

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Z, hvorfor har dere snudd på aircon utblåserne i koenigseggen? haha

her er et bilde av f40 nummer 2 i norge:

arvsw06m8akk7mcpn8lp.jpg

etter hva jeg har lest skal den stå ferdig neste sommer. da har vel også han fra stavanger fått ferrari "gullrekka" han skal ha hjem til norge:)

så er det dette monsteret da.

8w5pf88grf2qgpwfbjb8.jpg

denne lå på finn.no for en god stund siden. snakket med selger på tlf den gangen, og han sa den sto fast i tollen. jeg vet ikke noe mer om den, men fant bildet nedenfor på autocura sine hjemmesider:

660b2zu01izc3hcoym88.jpg

ganske sikker på at de ikke har noe svart lp670 i sverige, og tror det er en del norske som sender lambon sin på service der. så mulig den har fått norske skilter? noen som vet noe mer om den?

ellers lurer jeg på om noen vet noe mer om disse, og om de fortsatt går i norge:

qg0oxu8piymjkf11664e.jpg

fnyfelze32e53l79u142.jpg

denne^ har lp640 front og sota frontlykter. fant dette bildet på en blogg. den skal visst stå i oslo. det ligger også et bilde av den på "spotted" tråden her.

5w93fcl8tiervgvy2ly8.jpg

dette^ bildet har jeg stjålet fra "spotted" tråden her. ble fortalt en gang av en på autotuning råde/porsche center son at den gikk på vestlandet. noen som vet om den faktisk er her fortsatt, og om den har blitt registrert her?

0x8whu0rod8k6sbyc93w.jpg

vet noen noe mer om denne?

denne lå på finn for en liten stund siden, men er borte nå

rj3mzshwall0faot6wub.jpg

noen som faktisk har sett den? sto at bilen var i norge, men virker nesten for godt til å være sant at vi har en slik her til lands!

oslo bilsenter hadde ifjor en sort, og en hvit aventador til salgs. noen som vet om de faktisk ble kjøpt av nordmenn?

mj1z5mez9xv7s8kmnpug.jpg

og helt til slutt, vet noen om dette er 2 forskjellige, eller samme bil?

qxjod7ia69xcxf13a7bd.jpg

z9xv8f8cegjcew9lzzuf.jpg

vet at begge har gått/går i norge:)

EDIT: leste forresten også for en stund siden at AS insignia hadde fått en bestilling på aston martin v12 zagato :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine bilder her. Den Rød og hvite Diablo GTRen så jeg live for 2 år siden. Kul bil.

Det er nok mange forhandlere som legger ut biler på finn.no uten at de faktisk har bilen, i håp om at noen skal kjøpe. Så flere av bildene av Lamboene over finnes ikke i Norge, bare bilder av biler som står til salgs i Tyskland eller andre land.

Men vet om en orange Lambo Mucielago roadster som står i garasje anlegget på Aker Brygge å støver ned. Ei dame som eier den :D

Når det gjelder luftedysene på egget, så er dem snudd fordi det var mye dårlig vær i årets gumball 3000. Så det dugget noe helt for J.... Ble bedre etter det visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine bilder her. Utrolig gromt med bildet av den F40en :applause:

Den Rød og hvite Diablo GTRen så jeg live for 2 år siden. Kul bil.

Det er nok mange forhandlere som legger ut biler på finn.no uten at de faktisk har bilen, i håp om at noen skal kjøpe. Så flere av bildene av Lamboene over finnes ikke i Norge, bare bilder av biler som står til salgs i Tyskland eller andre land.

Men vet om en orange Lambo Mucielago roadster som står i garasje anlegget på Aker Brygge å støver ned. Ei dame som eier den :D

Når det gjelder luftedysene på egget, så er dem snudd fordi det var mye dårlig vær i årets gumball 3000. Så det dugget noe helt for J.... Ble bedre etter det visst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ble kondemnert etter denne smellen.

Er du sikker på det? synes jeg så den til salgs for litt siden hel og pen :?

Jeg ble iallefall fortalt av eieren at den ble kondemnert, og at forsikrings selskapet. har overtatt bilen, mulig de har solgt "vraket" videre, til noen som har bygget den opp.

Så en nyregistrert (PD45xxx) gul Murcielago i Grimstad for et par dager siden. Vil tro det er denne og at Olsen Bil har bygget den opp. Noen som vet sikkert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange fine bilder her. Den Rød og hvite Diablo GTRen så jeg live for 2 år siden. Kul bil.

Det er nok mange forhandlere som legger ut biler på finn.no uten at de faktisk har bilen, i håp om at noen skal kjøpe. Så flere av bildene av Lamboene over finnes ikke i Norge, bare bilder av biler som står til salgs i Tyskland eller andre land.

Men vet om en orange Lambo Mucielago roadster som står i garasje anlegget på Aker Brygge å støver ned. Ei dame som eier den :D

Når det gjelder luftedysene på egget, så er dem snudd fordi det var mye dårlig vær i årets gumball 3000. Så det dugget noe helt for J.... Ble bedre etter det visst.

jeg tror det bare skal være usikkerhet rundt IMSAen og de 2 aventadorene oslobilsenter hadde til salgs når det gjelder om de finnes i norge:)

bildet av den sorte murcielagoen er fra gardermoen, og den hvite fra et p-hus i oslo. den gule diabloen sto utstilt hos "fosen tools" som også er i norge. den oransje diablo GTRen vet jeg står på nesodden sammen med norges eneste gallardo super trofeo. men mulig dette er samme bil som den hvite og røde.

SVen er jeg litt usikker på. med tanke på at vi har hatt en prikk lik sv til salgs som den på autocura sitt bilde, og jeg vet at det ikke finnes noe sort sv i sverige..finnes det vel håp om at den har blitt registrert i norge [-o<

vi har jo et par andre murcielagoer i norge også :wink:

j5pfshjeboc5busm454h.jpg

denne har nå ny front, og er RK regga.

iebp0d6ttz7kq1gptmy7.jpg

denne var til salgs hos haukmotors lenge etter den over kom til norge. siden bildet er fra huset hans, har den i alle fall tatt turen innom landet.

1i87qfm4tw6wck8p02vv.jpg

denne eies av en kar i nord norge.

wg6rqrzogjsv98ljzdz2.jpg

som du nevnte sto på aker brygge :D

p8sk72t1ml2k1bwqqzs3.jpg

og denne som også ble nevnt over, er nå fikset igjen :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er samme bil. lett å se da den har lp640 baklys. den har også fått ny eksos etter smellen :applause:

Eieren som hadde den da det smalt, hadde ny eksos til den liggendes, men som ikke var montert, så det er mulig at de har fått handlet med denne. Tror det var noe fra Reiter engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er samme bil. lett å se da den har lp640 baklys. den har også fått ny eksos etter smellen :applause:

Eieren som hadde den da det smalt, hadde ny eksos til den liggendes, men som ikke var montert, så det er mulig at de har fått handlet med denne. Tror det var noe fra Reiter engineering

Reiter altså..bra saker da med andre ord :)

over til noe litt klønete..

http://www.autogespot.com/nineteen-peop ... date%21%5D

han har jo ikke eid bilen lenge, men tipper den blir solgt/fratatt han gaaaanske fort.

bilen ser jo ganske hel ut, men det er jo faktisk egentlig ikke det viktigste her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dette er samme bil. lett å se da den har lp640 baklys. den har også fått ny eksos etter smellen :applause:

Eieren som hadde den da det smalt, hadde ny eksos til den liggendes, men som ikke var montert, så det er mulig at de har fått handlet med denne. Tror det var noe fra Reiter engineering

Reiter altså..bra saker da med andre ord :)

over til noe litt klønete..

http://www.autogespot.com/nineteen-peop ... date%21%5D

han har jo ikke eid bilen lenge, men tipper den blir solgt/fratatt han gaaaanske fort.

bilen ser jo ganske hel ut, men det er jo faktisk egentlig ikke det viktigste her da..

VG skriver han er en erfaren sjåfør, syns det var rart hvordan han klarer å miste kontroll på bilen 2 ganger på 10 sekund. Sikkert stressa etter han "faila" rundt første svingen.. Fæle greier ass!

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... d=10104892

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...