Mtech95 Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Få spacet ut de til litt bedre fitment så tror jeg de blir bra. Er det 17"? Ja skal gjør det! Er 18" Asa revolution felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Fådd bytta interiør i helga bytta mitt strøkene comfor skinn mot litt slitt M5 helskinn! Skal legge ut før og etter bilder når jeg har fådd behandla skinne med swissvax Digg med skikkelige stoler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Så det var en dame som skulle selge sin 520 da jeg kåm over at hun hadde m5 interiør i sin bil etter mye god prating da hennes interiør var litt slitt fikk jeg bytta mitt strøkene comfor interiør likt mot hennes! Da var det bare å hive seg rundt å kjøre te Rognan i Nordland Sånn hær så interiøret ut i hennes bil når jeg henta dem: Da jeg kom hjem behandlet jeg interiøret og senere monterte det sir meg ganske fornøyd! Lille minuset er at det ikke var hodestøtter på baksete :/ men har liggende et par, nån som vet om det går ann å lage til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegardb17 Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Tøft uten nakkestøtte ) Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2013 Tøft uten nakkestøtte ) Sent from my GT-I8190 using Tapatalk 2 Smak og behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Lenge siden æ har oppdatert her Har fått gjort en del med bilen i det siste, men den har stått i ro i nestn 1 mnd pga feil. Fikk ikke bensin eller gnist så feil søkte en del før æ fant ut at det måtte være veivsensor, bestilte ny og da startet den med en gang! Bestilte deler her for 2 uker siden, fikk pakkene idag Ble bestilt nye borra bremseskiver framme med nye klosser, veivsensor, innsugsbelg, bremserør kit, bensinfilter, vindusviskere, klips og skruer til sideskjørt, lakkstift, nye plugger, handbrekkvaiere, handbrekk fjærsett ++ Har også endelig lakka bakfangern rød! fikk lyst å prøve no nytt så lakka sentre på 18" felgan hvit, ble tøft! meget fornøyd kappa også 1 runde framme på senkafjærne, ble fornøyd med høyden! Har også fådd skaffa og montert originalt speedometer ble sykt mye bedre! Begynn å kåm seg utseendet messig og teknisk! Jeg står på og er fornøyd glede meg til å få sertifikat og kan bruk den hver dag sjølv! Har desverre ingen bilda fra når æ hold på med biln, men har noen update bilda på biln kåmmer flere og bedre bilda snart! begynn å bli bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandee34 Skrevet August 14, 2013 Share Skrevet August 14, 2013 Fin E34 du har! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet August 15, 2013 Forfatter Share Skrevet August 15, 2013 Fin E34 du har! Takk hold på å bytte motor i den nu! blir bra! Updates kåmmer når jeg blir ferdig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Ikke vært mye oppdatert her nei.. har gjort sykt mye siden den tid, bytta motor, felga, alle bremsen, nesten hele forstillinga +++nettopp hadd biln på eu kontroll, en del 2er feiler så hold på å ska fikse det nu! Ikke færdig utvendig enda heller, skal ha litt snacks til kåmmer bilder etter hvert så det blir kjøpt inn.M5 interiøret er solgt pga eine framstoln var ødelagt.. Har skinn baksete og stoff framstoler.. så holder på å skal skaffe noe nye framstoler blir enten nå m5 stoler eller bøtte/sportsstoler! har også kjøpt ny eksos som blir montert snart, kåmmer bilder!Her er noen bilder av biln ifra sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 6, 2013 Share Skrevet November 6, 2013 Ser absolutt pen ut! Liker ACS fronten din meget godt! Hvilke 2er feil fikk du på eu da? Omfattende arbeid å fikse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Fangern e fin, men var tredelt når jeg fikk den, så er ikke strøken, men har fikset den meget bra opp De største feilene var handbrekket, slakk i hjelpesnekka og en bærearm, kappa fjære framme og gåene dempere.. Gikk ikke gjennom avgasskontrolln heller, fikk feil på lambda. Har nytt handbrekk liggende så skal montere det, skal undersøke med demperan, blir nye fjære bak og fram, blir å bestille så å si hele forstillinga ny så æ e sikker på at det ikke e noe slakk.. Når det kåmmer til avgassen så har jeg fådd et problem i det siste, motoren ligg på høyt turtall på tomgang og når man ruser den så går gassen sakte ned igjen, akkurat som at gassen heng litt eller e treg.. men har en liten anelse om at det kan være vakum feil skal finne ut av ting så skal jeg oppdatere Alt blir fikset fortløpende, er kun kort tid igjen til sertifikate kanskje er i boks, så bilen må bli klar fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Nydelig denne her. Angående den feilen- prøvd og rengjøre tomgangsregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clevion Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Bare meg eller ser panser/grill litt skjev ut? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Jeg synes ikke den svarte teipbiten/folien på toppen av frontruta di var særlig kledelig, bortsett fra det ser jo bilen bra ut nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet Desember 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 18, 2013 Har kjøpt inn xyz racing coilovers og alle stag i forstilling nytt, bare dette ble over 10000 kr bilen er nå avskiltet og blir stående til sommern! Da skal den få montert på ny forstilling og på med coilovers og rondell felgan igjen, samt ny modifisert eksos fra kat og bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå