Gå til innhold

91" E34 525i 24v "AC Schnitzer/M5 look"

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Så det var en dame som skulle selge sin 520 da jeg kåm over at hun hadde m5 interiør i sin bil :) etter mye god prating da hennes interiør var litt slitt fikk jeg bytta mitt strøkene comfor interiør likt mot hennes!

Da var det bare å hive seg rundt å kjøre te Rognan i Nordland :)

Sånn hær så interiøret ut i hennes bil når jeg henta dem:

qhvl3j76pcn3nmwpohwf.jpg

mx0pkzxz1raa1fkqh7k0.jpg

kz6y3ht5v3k5njbmeish.jpg

h5tlj2wdmdbc5h6tk7tk.jpg

q2zhtghw43i4q6mke6a8.jpg

Da jeg kom hjem behandlet jeg interiøret og senere monterte det :) sir meg ganske fornøyd!

wl18gquz9oumfve9hqo6.jpg

6jvwnstzw08fo66u1crs.jpg

acphl37c932flig9s8in.jpg

36cymdoclzd3gpqdbglq.jpg

m75z5uotiks7gbllgs6g.jpg

Lille minuset er at det ikke var hodestøtter på baksete :/ men har liggende et par, nån som vet om det går ann å lage til? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Lenge siden æ har oppdatert her :) Har fått gjort en del med bilen i det siste, men den har stått i ro i nestn 1 mnd pga feil. Fikk ikke bensin eller gnist så feil søkte en del før æ fant ut at det måtte være veivsensor, bestilte ny og da startet den med en gang!

Bestilte deler her for 2 uker siden, fikk pakkene idag :D Ble bestilt nye borra bremseskiver framme med nye klosser, veivsensor, innsugsbelg, bremserør kit, bensinfilter, vindusviskere, klips og skruer til sideskjørt, lakkstift, nye plugger, handbrekkvaiere, handbrekk fjærsett ++ Har også endelig lakka bakfangern rød! fikk lyst å prøve no nytt så lakka sentre på 18" felgan hvit, ble tøft! meget fornøyd :D

kappa også 1 runde framme på senkafjærne, ble fornøyd med høyden!

Har også fådd skaffa og montert originalt speedometer :) ble sykt mye bedre!

Begynn å kåm seg utseendet messig og teknisk! Jeg står på og er fornøyd :) glede meg til å få sertifikat og kan bruk den hver dag sjølv!

Har desverre ingen bilda fra når æ hold på med biln, men har noen update bilda på biln :) kåmmer flere og bedre bilda snart! begynn å bli bra :D

7lbcdufegrw2b5a2ua1h.jpg

rsdowzcjb9wf56rd1sw3.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • 2 months later...

Ikke vært mye oppdatert her nei.. har gjort sykt mye siden den tid, bytta motor, felga, alle bremsen, nesten hele forstillinga +++
nettopp hadd biln på eu kontroll, en del 2er feiler så hold på å ska fikse det nu! Ikke færdig utvendig enda heller, skal ha litt snacks til :) kåmmer bilder etter hvert så det blir kjøpt inn.
M5 interiøret er solgt pga eine framstoln var ødelagt.. Har skinn baksete og stoff framstoler.. så holder på å skal skaffe noe nye framstoler :) blir enten nå m5 stoler eller bøtte/sportsstoler!

har også kjøpt ny eksos som blir montert snart, kåmmer bilder!
Her er noen bilder av biln ifra sommer :)

post-68767-0-61322100-1383760569_thumb.j

post-68767-0-62385400-1383760595_thumb.j

post-68767-0-44567000-1383760617_thumb.j

post-68767-0-50461200-1383760638_thumb.j

post-68767-0-06867400-1383760692_thumb.j

post-68767-0-92988200-1383760714_thumb.j

post-68767-0-02724600-1383760951_thumb.j

post-68767-0-71587100-1383760960_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fangern e fin, men var tredelt når jeg fikk den, så er ikke strøken, men har fikset den meget bra opp :)

De største feilene var handbrekket, slakk i hjelpesnekka og en bærearm, kappa fjære framme og gåene dempere.. Gikk ikke gjennom avgasskontrolln heller, fikk feil på lambda.

Har nytt handbrekk liggende så skal montere det, skal undersøke med demperan, blir nye fjære bak og fram, blir å bestille så å si hele forstillinga ny så æ e sikker på at det ikke e noe slakk.. Når det kåmmer til avgassen så har jeg fådd et problem i det siste, motoren ligg på høyt turtall på tomgang og når man ruser den så går gassen sakte ned igjen, akkurat som at gassen heng litt eller e treg.. men har en liten anelse om at det kan være vakum feil :) 

skal finne ut av ting så skal jeg oppdatere :) Alt blir fikset fortløpende, er kun kort tid igjen til sertifikate kanskje er i boks, så bilen må bli klar fort ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Har kjøpt inn xyz racing coilovers og alle stag i forstilling nytt, bare dette ble over 10000 kr :) bilen er nå avskiltet og blir stående til sommern! 

Da skal den få montert på ny forstilling og på med coilovers og rondell felgan igjen, samt ny modifisert eksos fra kat og bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...