Masho Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 Hei. Lurer litt på å chippe bilen min, og har derfor et par spørsmål. Kan først og fremst si at det er en E46 330D, automat, 01 mod. Altså med 184hk. Hvilken chip-løsning? Hvordan burde jeg chippe? Har vippet mest mot powerbox da dette virker som det letteste. Hvor bør jeg kjøpe fra? Om noen har erfaringer og tips, så kom gjerne med det. Forskjellen? Vil jeg merke stor forskjell? På hvilke "steder" vil jeg merke mest? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Otis Posted June 3, 2013 Share Posted June 3, 2013 1. Omprogrammering av ECU. 2. TRF tar tuning på denne bilen. 3. Du kommer til å merke en rimelig ekstrem forskjell. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Masho Posted June 10, 2013 Author Share Posted June 10, 2013 Ser ikke ut til at TRF vil svare meg. Har prøvd både mail og melding på forumet. Andre forslag? Link to comment Share on other sites More sharing options...
TRF Posted June 11, 2013 Share Posted June 11, 2013 Du skal få et tilbud, beklager sent svar. Har noen og 80 ubesvarte henvendelser, så du er ikke alene. Det positive er at vi nå får en oppegående forhandler som kan avlaste oss en del. Som et kort svar, vi har steg 1-4, effekt 225-350hk, pris 5500,- til 55000,- Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts