Masho Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 Hei. Lurer litt på å chippe bilen min, og har derfor et par spørsmål. Kan først og fremst si at det er en E46 330D, automat, 01 mod. Altså med 184hk. Hvilken chip-løsning? Hvordan burde jeg chippe? Har vippet mest mot powerbox da dette virker som det letteste. Hvor bør jeg kjøpe fra? Om noen har erfaringer og tips, så kom gjerne med det. Forskjellen? Vil jeg merke stor forskjell? På hvilke "steder" vil jeg merke mest? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Juni 3, 2013 Share Skrevet Juni 3, 2013 1. Omprogrammering av ECU. 2. TRF tar tuning på denne bilen. 3. Du kommer til å merke en rimelig ekstrem forskjell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Masho Skrevet Juni 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2013 Ser ikke ut til at TRF vil svare meg. Har prøvd både mail og melding på forumet. Andre forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Du skal få et tilbud, beklager sent svar. Har noen og 80 ubesvarte henvendelser, så du er ikke alene. Det positive er at vi nå får en oppegående forhandler som kan avlaste oss en del. Som et kort svar, vi har steg 1-4, effekt 225-350hk, pris 5500,- til 55000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå