Gå til innhold

Skal se på en E61 - Men er det ugler i mosen?

316
 Share

Anbefalte innlegg

Bør være mulig å prute litt på denne. Solgte en meget godt utstyrt 10-modell med lavere km i vår til 340 000 og markedet har ikke akkurat tatt seg opp siden det...

Hvis det var en full msport så solgte du hvert fall den billig som faen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hva mener dere fornuftig pris er? Mister Minien i morgen, så det bør helst gå unna. Denne virker spesielt interessant pga kilometerstand og eierforhold, og med en ryddig og pen historie. Hørtes ikke ut som det var alt for mye å prute på her, da bilen skulle være tilnærmet som ny.

Prisen er vel i og for seg greimtp kmstand, men tror jeg hvertfall ville hatt bluetooth. Uten navi gjør de kanskje noe mer tungsolgt også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan umulig være "smart" å kjøpe en totalt ribbet 5 serie med minste motor(som i tilegg er strøpet ned..)? er da såpass mange 5 serier på markedet at det bør være mulig å få mer motor og utstyr uten å blakke seg totalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør være mulig å prute litt på denne. Solgte en meget godt utstyrt 10-modell med lavere km i vår til 340 000 og markedet har ikke akkurat tatt seg opp siden det...

Hvis det var en full msport så solgte du hvert fall den billig som faen.

Var ikke m-sport, men hadde navi pro, comfort seter, soltak, skinn++++ i tillegg til at jeg trengte å selge bilen ganske fort, derfor prisen. Alternativet hadde vært å sette den til 370' - 380' og mulig vente i evigheter for salg og få mange skambud og mulig måtte droppe prisen til det jeg fikk. Kan også legge til at Stenshagen ville gi 280' :shock: i innbytte, så uansett var det penger i lommen til meg enn det alternativet...

Ville nok ikke gi over 250' for denne siden alt det "riktige" utstyret utenom m-sport mangler. Husk at du skal selge den en gang også :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde har jeg ringt på, men Bilbutikk1 Sarpsborg ba meg ringe Ellingsen B og han tok ikke telefonen.... Var visst mange som hadde ringt på den! :P

Jeg har nå uansett ikke handlet noen bil enda, dette er bare et eksempel. Blir morsomt å se hvor "slapp" denne motoren er i forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den røde har jeg ringt på, men Bilbutikk1 Sarpsborg ba meg ringe Ellingsen B og han tok ikke telefonen.... Var visst mange som hadde ringt på den! :P

Jeg er desverre sykemeldt en stund pga fått nytt korsbånd og er da ikke alltid tilgjengelig på telefon om dagene.

Jeg er tilgjengelig på mail bde@bilbutikk1.no eller pm og har gitt beskjed til resten av selgerene at jeg ikke får svart på alle tlf som blir satt over til meg. Har vært bra respons på den imola 520'n:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste venter vel på flere bilder? Muligheter for å skaffe det, og kommer den rett fra Tyskland?

Kommer direkte fra bmw forhandler i tyskland ja. Får ikke nye bilder før den ankommer oss, men bilen er pen og feilfri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt for det, egentlig. Morsomt er det, men noen ganger må man være litt fornuftig også. Har kjørt Mini med 210 hester i et par år nå, og har for å si det mildt ikke hatt brukt for det. Det som er ankepunkt er at motoren er nedstrupet, og kan bli vanskelig å selge igjen. Men det finnes jo en del av de der ute...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt for det, egentlig. Morsomt er det, men noen ganger må man være litt fornuftig også. Har kjørt Mini med 210 hester i et par år nå, og har for å si det mildt ikke hatt brukt for det. Det som er ankepunkt er at motoren er nedstrupet, og kan bli vanskelig å selge igjen. Men det finnes jo en del av de der ute...

Er ikke nedstrupingen jeg ville vært bekymret for, men heller mangelen på utstyr...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere fornuftig pris er?

Kjørelengde er et stikkord her: 5-serie med kjørelengde på 10.000km pr. år er ikke snittbilen.

Kjører du lite, kan dette brukes som et salgsargument når du selger bilen. For potensielle kjøpere som kjører 25-30.000km pr. år eller mer ligger derimot fordelen først og fremst i tilstanden bilen evnt. har når den anskaffes. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, vi får se hvordan det føles når jeg prøver den. Komplett Msport har hvert fall mye å si for min del. Så bør det være ålreit stereoanlegg i de.

....min har mye utstyr, større motor og bedre anlegg i ;) org M-sport!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...