Ivrig86 Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 Han Bor i Haugesund, og gidder ikke ta turen til Østlandet når han skal kjøpe seg M3 med presse? Eg hadde lett kjørt til østlandet for en sånn bil Hentet jo min bil i Molde, fly opp å kjørte him igjen. Hvor bilen står i landet har nesten ingenting å sei når du skal ha en sånn bil.. Nei helt klart! Å hente en bil langt unna gjør jo bare kjøpet mye bedre syns nå jeg =) Hentet biler mange steder i landet selv =) Gøy å kjøre hjem! =) Var på EU i går å Rett igjennom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Han Bor i Haugesund, og gidder ikke ta turen til Østlandet når han skal kjøpe seg M3 med presse? Eg hadde lett kjørt til østlandet for en sånn bil Hentet jo min bil i Molde, fly opp å kjørte him igjen. Hvor bilen står i landet har nesten ingenting å sei når du skal ha en sånn bil.. Nei helt klart! Å hente en bil langt unna gjør jo bare kjøpet mye bedre syns nå jeg =) Hentet biler mange steder i landet selv =) Gøy å kjøre hjem! =) Var på EU i går å Rett igjennom Så det er en haugesunder som skal hente den i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Da er bilen levert til denne kunden å han var strålende fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 Bra Naf test. Håper denne havner i Haugesund Lykke til med salget. Er nok i Haugesund nå Han kom ikke til å bruke bilen så mye sa han men blir vell å se en el annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Bra Naf test. Håper denne havner i Haugesund Lykke til med salget. Er nok i Haugesund nå Han kom ikke til å bruke bilen så mye sa han men blir vell å se en el annen gang Hmm lurer på hvem det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Bra Naf test. Håper denne havner i Haugesund Lykke til med salget. Er nok i Haugesund nå Han kom ikke til å bruke bilen så mye sa han men blir vell å se en el annen gang Hmm lurer på hvem det er 37 år.. Jarle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Såg han va ute å lufta bilen idag Pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Såg han va ute å lufta bilen idag Pen bil! +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Bare en liten kommentar til de som var negative til NAF tidligere: Jeg har hatt to biler på NAF test her i Skien, begge to hvor jeg var selger, og har begge gangene vært storfornøyd med resultatet de har kommet ut med. Nøytrale og flinke folk som påpeker ALLE feil på bilen, helt greit for min del. Da vet både kjøper og selger hva de har med å gjøre, og det blir ingen misforståelser senere. Han som har tatt NAF tester for meg, ville dog ikke komme med prisantydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoKi Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 Forstår ikke kritikken mot NAF-tester. Det er så mange uærlige svin som selger bruktbiler at det er naturlig at enkelte får noia. Det er ikke alltid man har muligheten til å velge og vrake mellom biler, og da må man gjøre det beste ut av det som er tilgjengelig. Som bilkjøper vet man -aldri- hva man får, og man kan når som helst ende opp med katta i sekken om selger holder tilbake informasjon. Alt han trenger å gjøre for å være "uskyldig" er å påberope seg uvitenhet. Jeg har selv opplevd at selger har servert direkte løgner, og truet meg i ettertid når han ble konfrontert med det. Å få en tilstandsrapport fra der selger ønsker er også heller tvilsomt, siden de fleste kjenner en bilmekaniker som foretar både EU-kontroll og tilstandsrapport på kompispremisser. Dette gjør det verdiløst. Ja, man kan kjenne noen på NAF også, men sjansen for det er mye mindre enn på stedet selger foretrekker. Som kjøper ville jeg holdt meg unna om selger nektet å ta NAF-test, for da lukter det ugler i mosen. Svindlere vokser på trær, og særdeles få er ærlig når de selger bil. (Men bra at dette gikk godt da! ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå