Gå til innhold

BMW E30, 318iA - 27.000km


Anbefalte innlegg

  • Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heisann!

Da er jeg vel hjemme etter en lang dag med BMWCCN på 'Landstreffet Lillehammer', helt fantastisk dag med høy standar på bilene, godt oppmøte og ubeskrivelig vær! Er så solbrent jeg nå atte fy, rød over hele kroppen :P Men det er bare digg! Sommeren er her ;)

Ble desverre ikke så mye bilder på meg idag, men var et par fotografer som løpte rundt å koste seg så vi får se om det dukker opp noe etterhvert.

Sto opp kl. 7 i dagtidlig for å få på hjula jeg henta på Fredag så bilen ble 101% orginal til treffet, så da måtte jeg ta et bilde på tur innover i sola!

Sto også på egen post i "Turistrally'et" med Jan Richard i sin E21 og Evgeni i sin E46, da måtte jeg jo selvfølgelig ta et par!

Ble desverre ikke noe pris på meg denne gangen heller, men det var ikke forventa med tanke på den høye standaren som var! Fortsatt ett meget hyggelig treff! :)

Takk for idag, til alle som var med!

77tbprk21ifugq58dxnp.jpg

xqk8ycatueis8hg3jqwt.jpg

nnqi4vao5uwe3q88tysa.jpg

På bildefronten kan jeg også legge ved:

Som de fleste har skjønt er jeg jo kongen av iPhone-bilder, men etter Bud-turen og masse leking med kameraet til Andrè er jeg nå på utkikk etter speilrefleks-kamera, så forhåpentligvis kan det bli litt ordentlige bilder fremover! :-D

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

b1oin8j6mw393lfgwhg4.jpg

Der står de å slapper av dagen før treff.

E30'n smiiiler fordi den stjal all prioriteten Touringen egentlig skulle få.

Men nå som hjul er montert på E30'n og ting er så og si som det skal blir Touringen prioritert igjen.

Såå for å dra en liten update om Touringen i "feil" tråd såå skal jeg:

- Montere nytt blinklys (bestilt) som bestemte seg for å falle av i fart.

- Få gjort noe med spissinga bak så jeg kan få på igjen sommerhjul.

- Nye bakdekk da disse ble slitt ut pga. feil spissing. Nye dekk ble borte på 1 mnd. say whaaaat?

Men dette får man ta som det kommer!

E30meet først! :-D

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en nydelig E30. Det er et lite klenodium du har her så den må du ta godt vare på (som andre også påpeker). Var denne bilen en del av gamle Tronrud´s samling? Det er vel et par-tre år siden denne samlingen ble splittet opp og solgt. Det var mange fine eldre originale BMW´er med lav kilometerstand i den samlingen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...