kreastian Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Daaaa er endelig bilen satt under tak! Brukt noen timer på å rydde garasjen idag. Lå masse div. bygg materialer overalt, store sager, benkeplater osv.. Så nå er garasjegulvet strøkent. Har også tatt meg tid til å vaske alle hjul samt en skikkelig grundig vask av E30'n. Så nå er den rygga inn og klar for vinteren. READ BELOW: Så da har jeg ett spørsmål til dere lesere der ute. Nå har det seg sånn at bilen står i en kald, uisolert garasje (noe jeg har hørt skal gå bra). Men er det ikke da greit å ha noe utlufting? Evnt åpne en liten glippe på takluka f.eks? Evnt hvor mye? Takk for svar! Throwback Saturday fra turen opp til Bud. Litt morro må man ha det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Noen som velger å ha vindu på gløtt men jeg dropper det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kreastian Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Noen som velger å ha vindu på gløtt men jeg dropper det. Jepp. Har hørt mye forskjellig, derfor jeg valgte å legge det ved her. Noen sier takluke, andre vindu.. Ikke at det har så mye å si med tanke på at det vil ha samme effekt. Men lurer mest på om man i det heletatt trenger det, og isåfall, hvor mye glippe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Gå på Biltema å kjøpe en sånn fuktfjerner å sett den i bilen så slipper du fukt i bilen, ellers så er det sikkert ikke noe problem å en liten glippe på takluka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå