Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor sitter forsterkern på e46 2002 modell touring.

OG er det mulig å sette en basskasse rett på denne?? Og evt aux (kobling av noe slag)??

Takk for svar! :D

Skrevet

å om du skal kobble på en "subb" å aux så må du bytte cd spiller, å da anbefaler jeg deg å kontakte noen som jobber med bilstereo.

Gjorde det akkurat på min e46 med Navi å HK system.

5500 kr kostet det, + prisen for den nye cd spilleren. I prisen var også adaptret for multirattet med, som koster rundt 1000kr.

Da trekker de opp nye kabler frem, slik at du får byttet cd spilleren, å at du får phono utganger slik at du kan koble på en forsterker.

Jeg selv monterte en subb i hjulbrønn :) ble faktisk bra trykk :D

Men en billigere løsning er å bytte de orginale 6*9" subben dine som du har i bagasjerommet, å bruke en FM sender istede for AUX.

Skrevet

Originalforsterkeren ligger under gulvet rettt bak seteryggene. Under plata foran den du kan vippe opp for å komme til reservehjulet.

Skrevet

Takk for svar.

Skal bestille "AUX adapter" for å bytte selv. Er vist ganske lett. Vi får vel se på det.

prøver også å bytte ut subben, med en annen. Gjort for en billig penge.

:D

Skrevet
å om du skal kobble på en "subb" å aux så må du bytte cd spiller, å da anbefaler jeg deg å kontakte noen som jobber med bilstereo.

5500 kr kostet det, + prisen for den nye cd spilleren. I prisen var også adaptret for multirattet med, som koster rundt 1000kr.

Da trekker de opp nye kabler frem, slik at du får byttet cd spilleren, å at du får phono utganger slik at du kan koble på en forsterker.

Men en billigere løsning er å bytte de orginale 6*9" subben dine som du har i bagasjerommet, å bruke en FM sender istede for AUX.

Det var en stiv pris synes jeg, iom at du får alle disse adapterene som "plug`n play" og da byttes spilleren på 10 minutter ;)

Skrevet

Ikke hvis man har original navi. Da er alt koblet i bagasjerommet og må strekkes kabler frem hvis man skal ha normal cd-spiller/dynavin.

Skrevet

Fått ordnet og loka med ledninger osv, så jeg vet hva jeg trenger.

MEN, det er jo ingen "BASS eller subw" bak. Det er 4 høytalere i bilen, + 2 stk 6"9 høytalere som funker som bass bak i bagasjen.

Eller er det sub i bilen, som jeg har oversett???

Skrevet

Det var en stiv pris synes jeg, iom at du får alle disse adapterene som "plug`n play" og da byttes spilleren på 10 minutter ;)

Går ikke, alt er bak til meg, så er ikke bare å montere noen adaptre fremme, pga NAVI.

Alt må monteres bak å trekkes frem.

For den orginale navi "skjermen" som sitter fremme i bilen er bare ett kontrollpanel med skjerm å uten ISO, phono ++ bak

Men bytter CD spiller på en kompis sin E46, han hadde orginal cd spiller frem, (uten navi)

Da var det bare å kjøpe en ramme, å en overgang som gir ISO kontakter, så tok det 10 min å koble om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...