Gå til innhold

E46 Forsterker!?!?

Anbefalte innlegg

å om du skal kobble på en "subb" å aux så må du bytte cd spiller, å da anbefaler jeg deg å kontakte noen som jobber med bilstereo.

Gjorde det akkurat på min e46 med Navi å HK system.

5500 kr kostet det, + prisen for den nye cd spilleren. I prisen var også adaptret for multirattet med, som koster rundt 1000kr.

Da trekker de opp nye kabler frem, slik at du får byttet cd spilleren, å at du får phono utganger slik at du kan koble på en forsterker.

Jeg selv monterte en subb i hjulbrønn :) ble faktisk bra trykk :D

Men en billigere løsning er å bytte de orginale 6*9" subben dine som du har i bagasjerommet, å bruke en FM sender istede for AUX.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å om du skal kobble på en "subb" å aux så må du bytte cd spiller, å da anbefaler jeg deg å kontakte noen som jobber med bilstereo.

5500 kr kostet det, + prisen for den nye cd spilleren. I prisen var også adaptret for multirattet med, som koster rundt 1000kr.

Da trekker de opp nye kabler frem, slik at du får byttet cd spilleren, å at du får phono utganger slik at du kan koble på en forsterker.

Men en billigere løsning er å bytte de orginale 6*9" subben dine som du har i bagasjerommet, å bruke en FM sender istede for AUX.

Det var en stiv pris synes jeg, iom at du får alle disse adapterene som "plug`n play" og da byttes spilleren på 10 minutter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått ordnet og loka med ledninger osv, så jeg vet hva jeg trenger.

MEN, det er jo ingen "BASS eller subw" bak. Det er 4 høytalere i bilen, + 2 stk 6"9 høytalere som funker som bass bak i bagasjen.

Eller er det sub i bilen, som jeg har oversett???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en stiv pris synes jeg, iom at du får alle disse adapterene som "plug`n play" og da byttes spilleren på 10 minutter ;)

Går ikke, alt er bak til meg, så er ikke bare å montere noen adaptre fremme, pga NAVI.

Alt må monteres bak å trekkes frem.

For den orginale navi "skjermen" som sitter fremme i bilen er bare ett kontrollpanel med skjerm å uten ISO, phono ++ bak

Men bytter CD spiller på en kompis sin E46, han hadde orginal cd spiller frem, (uten navi)

Da var det bare å kjøpe en ramme, å en overgang som gir ISO kontakter, så tok det 10 min å koble om :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...