Bmw1988 Skrevet Juni 5, 2013 Share Skrevet Juni 5, 2013 Hvor sitter forsterkern på e46 2002 modell touring. OG er det mulig å sette en basskasse rett på denne?? Og evt aux (kobling av noe slag)?? Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw1988 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 6, 2013 Share Skrevet Juni 6, 2013 Det kommer an på hva slags original-anlegg du har. Ikke alle har forsterker (kun innebygd i spilleren) Du kan legge inn 7 siste nr i chassinr på denne siden så får du opp utstyrsliste http://www.rubmw.ru/vincode/eng/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw1988 Skrevet Juni 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2013 Det er harman kardon lydanlegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Juni 7, 2013 Share Skrevet Juni 7, 2013 Ligger bak deksel i bagasjerom på venstre side vil jeg tro sjekk der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 å om du skal kobble på en "subb" å aux så må du bytte cd spiller, å da anbefaler jeg deg å kontakte noen som jobber med bilstereo. Gjorde det akkurat på min e46 med Navi å HK system. 5500 kr kostet det, + prisen for den nye cd spilleren. I prisen var også adaptret for multirattet med, som koster rundt 1000kr. Da trekker de opp nye kabler frem, slik at du får byttet cd spilleren, å at du får phono utganger slik at du kan koble på en forsterker. Jeg selv monterte en subb i hjulbrønn ble faktisk bra trykk Men en billigere løsning er å bytte de orginale 6*9" subben dine som du har i bagasjerommet, å bruke en FM sender istede for AUX. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Originalforsterkeren ligger under gulvet rettt bak seteryggene. Under plata foran den du kan vippe opp for å komme til reservehjulet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw1988 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Takk for svar. Skal bestille "AUX adapter" for å bytte selv. Er vist ganske lett. Vi får vel se på det. prøver også å bytte ut subben, med en annen. Gjort for en billig penge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Kan jo bare koble deg på høyttalerkablene og montere en boks som gir deg phonokabel, kompis gjorde det og det funka helt gull det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 å om du skal kobble på en "subb" å aux så må du bytte cd spiller, å da anbefaler jeg deg å kontakte noen som jobber med bilstereo.Gjorde det akkurat på min e46 med Navi å HK system. 5500 kr kostet det, + prisen for den nye cd spilleren. I prisen var også adaptret for multirattet med, som koster rundt 1000kr. Da trekker de opp nye kabler frem, slik at du får byttet cd spilleren, å at du får phono utganger slik at du kan koble på en forsterker. Jeg selv monterte en subb i hjulbrønn ble faktisk bra trykk Men en billigere løsning er å bytte de orginale 6*9" subben dine som du har i bagasjerommet, å bruke en FM sender istede for AUX. Det var en stiv pris synes jeg, iom at du får alle disse adapterene som "plug`n play" og da byttes spilleren på 10 minutter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Ikke hvis man har original navi. Da er alt koblet i bagasjerommet og må strekkes kabler frem hvis man skal ha normal cd-spiller/dynavin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw1988 Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 Fått ordnet og loka med ledninger osv, så jeg vet hva jeg trenger. MEN, det er jo ingen "BASS eller subw" bak. Det er 4 høytalere i bilen, + 2 stk 6"9 høytalere som funker som bass bak i bagasjen. Eller er det sub i bilen, som jeg har oversett??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Det er 6x9ene som er subene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morty92 Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 å om du skal kobble på en "subb" å aux så må du bytte cd spiller, å da anbefaler jeg deg å kontakte noen som jobber med bilstereo.Gjorde det akkurat på min e46 med Navi å HK system. 5500 kr kostet det, + prisen for den nye cd spilleren. I prisen var også adaptret for multirattet med, som koster rundt 1000kr. Da trekker de opp nye kabler frem, slik at du får byttet cd spilleren, å at du får phono utganger slik at du kan koble på en forsterker. Jeg selv monterte en subb i hjulbrønn ble faktisk bra trykk Men en billigere løsning er å bytte de orginale 6*9" subben dine som du har i bagasjerommet, å bruke en FM sender istede for AUX. Det var en stiv pris synes jeg, iom at du får alle disse adapterene som "plug`n play" og da byttes spilleren på 10 minutter Går ikke, alt er bak til meg, så er ikke bare å montere noen adaptre fremme, pga NAVI. Alt må monteres bak å trekkes frem. For den orginale navi "skjermen" som sitter fremme i bilen er bare ett kontrollpanel med skjerm å uten ISO, phono ++ bak Men bytter CD spiller på en kompis sin E46, han hadde orginal cd spiller frem, (uten navi) Da var det bare å kjøpe en ramme, å en overgang som gir ISO kontakter, så tok det 10 min å koble om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Er bilen nyere en 09/2002 så kan du montere orginal aux. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå