Odd-M Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 Hele cluet med å kjøpe skikkelig dekk er ikke hvor mye de støyer eller hvor mye røyk de lager på rånerunden. Det handler om sikkerhet! I en nødsituasjon, uansett kjøreforhold, så skulle man tro at alle ville ha gode dekk. Bremselengden på vått føre varierer enormt mellom de billige og de gode dekkene. Gode dekk kan utgjøre det lille ekstra sånn at du klarer å stoppe istedet for å kollidere, eller akkurat klarer unnamanøveren for den ligge gutten som kommer løpende ut i veien forran bilen. Sånn er det bare. Å rulle rundt på drittdekk er til hassard med liv. Ikke bare for deg selv og dine, men også for dine medtrafikanter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Ok, hørtes ikke bra ut, og greit å få vite! Begynner å få en fornemmelse av at Khumo Ecsta Le Sport er et av de bedre "billigmerkene"... har jo også gjort en bra test hos tyske ADAC. Noen som kjører på disse og har erfaringer? Jeg hadde faktisk akkuratt denne typen dekk bak på min E91 en periode. Har ingenting negativt å si om de, til prisen. De er forholdsvis breie i forhold til størrelsen, så de strekker ikke så mye. Hvis det er relevant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antares Skrevet Juni 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 17, 2013 D a e r d e k k e n d e l i g b e s t i l t . . . og det ble Fulda SportControl i dim. 235/35 R19. Har kjørt disse på en 5-serie tidligere, og var godt fornøyd, så nå er det bare å vente vente... ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 Ser du har kjøpt andre dekk som er bra. Når det ene bakdekket på E92'en jeg hadde gikk, så satte Bavaria på Nankang. Var nesten som å kjøre en annen bil, latterlig av Bavaria og hive på slike dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå