m0lliz Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Hei! Laget en facebook gruppe nå, BIMMERS OF NORWAY Inspirasjonen til denne siden fikk jeg fra den svenske gruppen på facebook: BIMMERS OF SWEDEN. Den svenske gruppen har pr i dag over 3000 medlemmer, og vi kan vel matche det? Her tenkte jeg at vi kan legge ut bilder av vår bil, biler vi ser langs norske veier, osv.. Så lenge det er DU som har tatt bilde så er det vel lov:) Så meld dere inn, og invitere alle du kjenner med bmw:-) https://www.facebook.com/groups/4326897 ... 780160088/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Flott iniativ, men kan du ikke endre navnet til "Bimmers of Norway" heller? Ser så veldig mye bedre ut uten overdreven bruk av caps lock. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Flott iniativ, men kan du ikke endre navnet til "Bimmers of Norway" heller? Ser så veldig mye bedre ut uten overdreven bruk av caps lock. jo det kan jeg prøve og få til Gjorde bare slik svenskene hadde det, hehe! Meld deg inn da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Hadde kanskje vært en ide å gjort gruppen åpen og fjernet det godkjenningsgreiene også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Njæ... da kan jo hvem som helst komme og legge inn tulle bilder osv? Det er jo ikke værre nå enn at de som ønsker og være medlem blir godkjent av en av oss som allerede er i gruppa.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 "søkt" om medlemskap, nå er det opp til gruppa å levere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Joda, du har rett i det. Tenkte det kanskje ble litt mer fristende for folk å melde seg inn om de ser det er aktivitet og hva den egentlig innebærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2013 Det er er sant. Men vi får være flinke med og spre siden ved og invitere så blir det vel bra. Men jeg kan alltids prøve og la gruppa være åpen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottern2 Skrevet Juni 9, 2013 Share Skrevet Juni 9, 2013 Bra tiltak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Da har jeg gjort gruppa åpen. Spre dette folkens! Vi har allerede 65medlmmer på knappe 12timer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juni 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2013 Nesten 100 gruppe medlemmer nå. Klarer vi 100 i kveld?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå