Gå til innhold

Halvor_nor's E39 530D Touring & E12 M535i


Halvor_nor
 Share

Anbefalte innlegg

Update! :)  m5 catkiller i hus for lakkering! :)  blir lakkert sammen med bakluka :P 

 

Har også plutselig fått veldig lyst på 318is i e36 (med litt pustehjelp såklart) Skulle isåfall fått den godkjent med original is-motor først :) men lurer på en ting.... deler fra donorbil må være nyere enn bilen som skal godkjennes?  dvs. jeg må ha en m44b18 fra 1996->?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt komplett bakstilling som bre flyttet over i helga, montert den siste angeleye ringen og fått tak i sommerhjul! :) meeen mangler dekk på ene felgen :( noen som har 235/35-19? Tenker da å kjøpe 2 stk. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har det skjedd litt mere her :) e39'n har fått på sommerhjul og nylakkert bakluke, samt at jeg har lakkert catkilleren i bilens farge... som blir montert i påsken :)

Satser på å få e36'n ut fra vinterlagring i påsken også! :D

post-65323-13973025695923.jpg

post-65323-13973025884079.jpg

post-65323-13973026273402.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Da har jeg vært å hentet en m42b18 motor som skal brukes i e36'en :)

Denne vil med tiden også få litt pustehjelp :D

Men har noen spørsmål angående det... passer dieselveiv i fra 318tds på m42 motoren? har en sånn motor liggene :) svinghjul fra m20 passer rett på ? Trykkplate fra 318tds er sterkere enn m42 trykkplata? Og er det noen som har noen deler jeg trenger til turbokonvertering? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

Det jeg har kjøpt er  440cc dyser, t3/t4 kimmit turbo, delvis punktet grenrør, kammer, forsterka clutch m/trykkplate, arp bolter til toppen, downpipe, intercooler og boostcontroller :)

så det jeg manger er da bensinpumpe, div. trykkrør og slanger, målere, lokk til oljefilterhus og chip, men jeg har en dialog med fekzen :P så han skal fikse chip for meg :D

 noe jeg har glemt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...