Ivrig86 Skrevet Juli 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2013 Jævlig fornøyd!!!!!! Panseret skal tas på nytt men ellers topp!!! Bilen blir stående med en speilblå E60 og speilrød R8 hele helgen på Gatebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Fyfaen så tøft! Hvilken folie er dette? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Dette var meeeeget oppegående! Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Da var noke utenom da vanliga gitt! BMW marrakech b09 med svart tak! Grise tøft! Ta bilder når den står utstilt og legg ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Utstille en m5? Den må da brukes? Frekk farge kristian! Stussa greit når du kom rullende ista Sent from my Ess4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Råå bil.. Fin fargekombo;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Grisefett!! Cred for fargevalg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geira Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Dette ble meget pent. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4 Beta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lifeofstian Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Kult den brunfargen er grise fin. Men du skulle virkelig gått for de felgene med hvit senter :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Kult den brunfargen er grise fin. Men du skulle virkelig gått for de felgene med hvit senter :s Nei takk! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2013 Takk takk folkens Ja så du ikke skjønte helt hvem det var med engang tzunami Det er hexen eller hexin eller hva merket heter. Folie fra øverste hylle! Utrolig god service hos Scandinano.no! Bilen skulle vært ferdig på torsdag men siden foliefolka hadde levert fort lite så måtte di dra til Larvik å hente selv så ble ferdig igår. Han ringte meg kvart på tolv på kvelden på torsdag etter jeg hadde pratet med han tidligere på dagen å sa ifra at den ikke ble ferdig men at jeg kunne låne bilen hans til Gatebil om det var behov for det. Å han kjøpte fredag til søndag festival bilett pluss plass til bilen som plaster på såret skulle egentlig stå på standen hans men var så fullt når jeg kom så. Men er jo evig mye plass på go cart banen Altfor lite folk som stiller ut syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Svært tøft! Utenom det vanlige, og det kan man jo like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunegutt Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Utrolig tøff den ble Hva koster det ca for en sånn jobb med foliering? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Drit tøff farge!:)Passa skikkeleg bra på m5en ilag med work felgane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå