Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikkje det work meister?:P Eller er det kopi felgar?

Varrstoen ES6. Bra kopier ser det ut til da :)

Skrevet

På meister er senteret tredd inn fra baksia å har flere skruer, på disse er sentre inn fra framsia... Lett å se forsjell;-) men lekre felger utn tvil;) fet farge ble det også;)

Skrevet

"Liiiiiiike bra, bare billig!" :lol:8) Felga er helt knall di :) Stooone får ikke på senterkopper på sine works, da hadde jeg kliiiikka hehe

Skrevet
Utrolig tøff den ble :) Hva koster det ca for en sånn jobb med foliering?

16250,- hos Scandinano.no! Annbefalles på det sterkeste!

• 2 weeks later...
Skrevet

Noen som virkerlig har peiling på å gjøre bmwer gjennomførte hvertfall ! Blei heilt starstruck når jeg så denne på rudskogen ^^ utrolig fin. Si ifra HVIS du skal selge :D

Skrevet
Noen som virkerlig har peiling på å gjøre bmwer gjennomførte hvertfall ! Blei heilt starstruck når jeg så denne på rudskogen ^^ utrolig fin. Si ifra HVIS du skal selge :D

Takk takk! Er seff til salgs for rett pris :)

Skrevet
Bøe veldig kul denne bilen. Jeg stemmer fortsatt for at 19" er riktig felgdimensjon på E39.

Spesielt når det er fin bredde på de. :)

Takk! Ja helt klart kun 19" som duger :) 18" er for smått og 20" for stort! Det samme syns jeg på E46 :)

Skrevet

Da er senkesettet godkjent :) heiset den til laveste godkjente mål utfra papirene men det hadde jeg ikke trengt :( Di sjekket di ikke i heletatt selvom di lærte opp en ny kar også... Litt kjipt det men! Di sjekket kun nummeret på fjærene å målte fra hjulbuekanten til senter av senterkoppene :) Men men

fri3n3nok8a5yoof68rp.jpg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...