Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Er ikkje det work meister?:P Eller er det kopi felgar?

Varrstoen ES6. Bra kopier ser det ut til da :)

På meister er senteret tredd inn fra baksia å har flere skruer, på disse er sentre inn fra framsia... Lett å se forsjell;-) men lekre felger utn tvil;) fet farge ble det også;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikkje det work meister?:P Eller er det kopi felgar?

Varrstoen ES6. Bra kopier ser det ut til da :)

"Liiiiiiike bra, bare billig!" :lol:8) Felga er helt knall di :) Stooone får ikke på senterkopper på sine works, da hadde jeg kliiiikka hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Noen som virkerlig har peiling på å gjøre bmwer gjennomførte hvertfall ! Blei heilt starstruck når jeg så denne på rudskogen ^^ utrolig fin. Si ifra HVIS du skal selge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som virkerlig har peiling på å gjøre bmwer gjennomførte hvertfall ! Blei heilt starstruck når jeg så denne på rudskogen ^^ utrolig fin. Si ifra HVIS du skal selge :D

Takk takk! Er seff til salgs for rett pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bøe veldig kul denne bilen. Jeg stemmer fortsatt for at 19" er riktig felgdimensjon på E39.

Spesielt når det er fin bredde på de. :)

Takk! Ja helt klart kun 19" som duger :) 18" er for smått og 20" for stort! Det samme syns jeg på E46 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er senkesettet godkjent :) heiset den til laveste godkjente mål utfra papirene men det hadde jeg ikke trengt :( Di sjekket di ikke i heletatt selvom di lærte opp en ny kar også... Litt kjipt det men! Di sjekket kun nummeret på fjærene å målte fra hjulbuekanten til senter av senterkoppene :) Men men

fri3n3nok8a5yoof68rp.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...