jakobm5 Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Drit tøff farge!:)Passa skikkeleg bra på m5en ilag med work felgane Work felger du liksom;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjornhbjelland Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 Drit tøff farge!:)Passa skikkeleg bra på m5en ilag med work felgane Work felger du liksom;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 wooow råååtttt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 svinrått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Drit tøff farge!:)Passa skikkeleg bra på m5en ilag med work felgane Work felger du liksom;-) Er ikkje det work meister? Eller er det kopi felgar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 14, 2013 Share Skrevet Juli 14, 2013 Er ikkje det work meister? Eller er det kopi felgar? Varrstoen ES6. Bra kopier ser det ut til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Er ikkje det work meister? Eller er det kopi felgar? Varrstoen ES6. Bra kopier ser det ut til da På meister er senteret tredd inn fra baksia å har flere skruer, på disse er sentre inn fra framsia... Lett å se forsjell;-) men lekre felger utn tvil;) fet farge ble det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Er ikkje det work meister? Eller er det kopi felgar? Varrstoen ES6. Bra kopier ser det ut til da "Liiiiiiike bra, bare billig!" Felga er helt knall di Stooone får ikke på senterkopper på sine works, da hadde jeg kliiiikka hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2013 Utrolig tøff den ble Hva koster det ca for en sånn jobb med foliering? 16250,- hos Scandinano.no! Annbefalles på det sterkeste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Bøe veldig kul denne bilen. Jeg stemmer fortsatt for at 19" er riktig felgdimensjon på E39. Spesielt når det er fin bredde på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Noen som virkerlig har peiling på å gjøre bmwer gjennomførte hvertfall ! Blei heilt starstruck når jeg så denne på rudskogen ^^ utrolig fin. Si ifra HVIS du skal selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Noen som virkerlig har peiling på å gjøre bmwer gjennomførte hvertfall ! Blei heilt starstruck når jeg så denne på rudskogen ^^ utrolig fin. Si ifra HVIS du skal selge Takk takk! Er seff til salgs for rett pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2013 Bøe veldig kul denne bilen. Jeg stemmer fortsatt for at 19" er riktig felgdimensjon på E39.Spesielt når det er fin bredde på de. Takk! Ja helt klart kun 19" som duger 18" er for smått og 20" for stort! Det samme syns jeg på E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 2, 2013 Forfatter Share Skrevet August 2, 2013 Da er senkesettet godkjent heiset den til laveste godkjente mål utfra papirene men det hadde jeg ikke trengt Di sjekket di ikke i heletatt selvom di lærte opp en ny kar også... Litt kjipt det men! Di sjekket kun nummeret på fjærene å målte fra hjulbuekanten til senter av senterkoppene Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stenbakken Skrevet August 2, 2013 Share Skrevet August 2, 2013 Gratulerer med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå