Gå til innhold

Yeah Buddy E39 M5 - Solgt til kristiansund


 Share

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt 5mm spacere forran og bak på touringen i to sesonger. Ikke antydning i det hele tatt til slitasje på dekkene.

Slitasje kommer an på mange faktorer. Hvordan veien er der du kjører, foringer, dekkbredde i forhold til felg og alt sånn. Aldrig sett et personbilhjul som har trappet seg tror jeg. Og her er det dårlig vei..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt 5mm spacere forran og bak på touringen i to sesonger. Ikke antydning i det hele tatt til slitasje på dekkene.

Slitasje kommer an på mange faktorer. Hvordan veien er der du kjører, foringer, dekkbredde i forhold til felg og alt sånn. Aldrig sett et personbilhjul som har trappet seg tror jeg. Og her er det dårlig vei..

Er kun "fiskemønstrede" dekk som blir trappeslitt, dette er ganske normalt, det skaper vibrasjoner å noe jæææævlig støy!! Byttet alle hjullagera på den ene E46 M3n min pga dette :P Men hjalp ikke en dritt! Var såklart dekka som støya hehe

Kjører mann med spacer som ikke er sentrert på navet, sånn at spacer gir et lite høydekast på en måte så går det ikke lenge før dekka er trappeslitt :(

SALG FOLKENS!!!

http://www.thefamousshop.com/

Shop to You drop!!

uv8gdls8j6szvkqjsvlk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo ikke kjøre med en felg som ikke sitter i senter uansett.

Kjøre med dekk uten V-mønster da. Michelin er helt konge. :)

Felgen blir sittende i senter da hehe men ikke spacerne. Vet ikke målet inni di

Men på E36 og E46 er di for store hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hør med 740AV, han kjøpte noen centerhub-forlengere for en tid tilbake, det kan jo være noe for deg, så du får ordentlig sentrering, men kan bruke spacere uten senterkant?

Ja ikke noe problem uten sentrering så lenge felgene har bittelitt feste på navet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg hatt 5mm spacere forran og bak på touringen i to sesonger. Ikke antydning i det hele tatt til slitasje på dekkene.

Slitasje kommer an på mange faktorer. Hvordan veien er der du kjører, foringer, dekkbredde i forhold til felg og alt sånn. Aldrig sett et personbilhjul som har trappet seg tror jeg. Og her er det dårlig vei..

Er kun "fiskemønstrede" dekk som blir trappeslitt, dette er ganske normalt, det skaper vibrasjoner å noe jæææævlig støy!! Byttet alle hjullagera på den ene E46 M3n min pga dette :P Men hjalp ikke en dritt! Var såklart dekka som støya hehe

Kjører mann med spacer som ikke er sentrert på navet, sånn at spacer gir et lite høydekast på en måte så går det ikke lenge før dekka er trappeslitt :(

SALG FOLKENS!!!

http://www.thefamousshop.com/

Shop to You drop!!

[ Bilde ]

Bestilte meg 49 plagg nå :D Oppfordrer folk til å shoppe som gale!! Kule klær med bra kvalitet å trykk til drit billig penge!! Ca 10 pund for t skjorter, 12 for Capser, 20 for genser :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir presse her og vel?;)

Tjaeee... Er så dritt med tanke på di helvetes møkkafolka kalt politi å veivesen men får se etterhvert :P Hadde vært helvetes gromt! Ikke umulig at den får det innen neste år.

Ser du har 11x18 ET19 bak på din. Å jeg har 11x19 ET 25 med 12mm spacer nå (ET13) men bestilt 5 mm isteden for ble litt langt ut... så da blir det ET20 da men var redd det skulle subbe i innerskjermen men antar at det ikke gjør det på din så da bør det gå fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjørt med biltema spacere som ikke sentrerer i flere år uten noe som helst tegn til trapping eller annen spesiell slitasje. Så er ikke enige med dere her ;)

Da har du nok ikke fiskemønstrede dekk heller? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...