Henrik... Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 mulig jeg har misforstått hva du mente med fiskemønster har du et eksempel på hva du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 mulig jeg har misforstått hva du mente med fiskemønster har du et eksempel på hva du mener? Fiskemønstrede er lissom at mønsteret går skrått mot midten å møtes på midten. Nankang søppledekk feks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 var det jeg tenkte på å faktisk. i mitt tilfelle Falken FK-452. Men er kanskje fler faktorer som spiller inn, har funka greit for min del hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2013 Lysmodul byttet å i orden Blir bare bedre og bedre På med smalere spacere imorgen, og 4 hjulskontroll på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Lysmodul byttet å i orden Blir bare bedre og bedre På med smalere spacere imorgen, og 4 hjulskontroll på torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Tøff bil, men hva er greia med yeah buddy? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Tøff bil, men hva er greia med yeah buddy? Hvorfor ikke? Satt på Google å kjedet meg så så jeg noen hadde yeeeah på skilta sine også er det litt intern greier Men om du ikke vet det så står det "yeah buddy" på utstillingsskilta mine, så er derfor den kalles yeah buddy Også... Fikk satt på 5mm spacer bak istad å da ble det ganske likt forran og bak, så senket jeg 1cm bak og 0,5cm forran Imorgen er det 4hjulskontroll Om vi får justert camberen litt så felgen går klar hjulbua blir den kanskje litt lavere Har også bestilt godkjenning av senkesettet 2 august så M5 felga er nok klare til henting den helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 V-mønster tenker jeg vi sier det heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Den tar ikkje i fjøra med 5mm spacer altså? Har bestilt 255/35 dekk til mine 11" + hjulbuen er litt valsa (1-2cm utover) MÅ ha dekka innafor hjulbuen.. Må få ut flere bilder av gromvogna, gjerne av dekkstrekket også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Den tar ikkje i fjøra med 5mm spacer altså?Har bestilt 255/35 dekk til mine 11" + hjulbuen er litt valsa (1-2cm utover) MÅ ha dekka innafor hjulbuen.. Må få ut flere bilder av gromvogna, gjerne av dekkstrekket også Nei fjæra er over dekket den, men den tar såvidt i innerskjermen tror jeg... hvertfall når bilen var jekket opp Ja med 255 hadde det nok ikke subbet tror jeg. Skal valse mine imorgen =) Den står på 4hjulskontroll nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 V-mønster tenker jeg vi sier det heter Ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Leverte den til foliering igår Ferdig imorgen eller torsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Bilen er ikke ferdig før seint inatt så blir å hente den imorgen tidlig å dra rett til Gatebil Gleder meg til å se den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Bilen er ikke ferdig før seint inatt så blir å hente den imorgen tidlig å dra rett til Gatebil Gleder meg til å se den!! Det gjør jeg å ser deg kanskje på lørdag på rudskogen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor Albert Mtre Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå