Mattae Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 mulig jeg er ute og kjører, men trodde han hadde bilstein? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Du har kw senk, og da skal det stå anført avstand fra skjermkant til senter nav. I overkant av 30cm skal det nok være. Jeg så ikke det selv med en gang i papirene mine. Bilstein her ja Står mål Oppgitt på annen Måte her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Stemmer det. Blandet deg med en annen. Legg ut kopi av papiret da, skal vi se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Stemmer det. Blandet deg med en annen.Legg ut kopi av papiret da, skal vi se. Er ikke no bilde el no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Nei det er vel greit nok. Men er litt vanskelig å svare deg da, når vi ikke vet hva som står i papirene engang. Siden det ikke står mål senter felg til skjerm, så ville jeg gått ut ifra at det ble målt på en enkel måte. Som for eksempel maks og minstemål på gjengepartiet på coiloveren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2013 Nei det er vel greit nok. Men er litt vanskelig å svare deg da, når vi ikke vet hva som står i papirene engang.Siden det ikke står mål senter felg til skjerm, så ville jeg gått ut ifra at det ble målt på en enkel måte. Som for eksempel maks og minstemål på gjengepartiet på coiloveren. Skrev det tidligere her men kan legge ut imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Sjekket i papira nå å er jo bilde av at mann skal måle nedover Men står jo at mann skal måle oppover haha ser ut som mann kan måle til bunn av demperen forran så får sjekke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Da er dekk montert, og spacerne er på plas Montere etter jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Dette blir gromt, legg ut bilder med engang di er kommet på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 gleder meg til se dem her på bilen ser konge ut så langt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Groomt! Kom med tilbakemelding når du har prøvd en tur! Trenger å vite om de går i fjærbeinet .. Har kjøpt i nesten samme dimmensjon, varrstoen ES5 til brukisen.. og skal kjøre 15mm spacer fremme og 10bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpoorkar Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Gleder meg til å se de påmontert ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saure93 Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Gratulerer med ny bil, blir bra dette her. Keep the good work going. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 Groomt! Kom med tilbakemelding når du har prøvd en tur! Trenger å vite om de går i fjærbeinet .. Har kjøpt i nesten samme dimmensjon, varrstoen ES5 til brukisen.. og skal kjøre 15mm spacer fremme og 10bak Jeg har 20mm forran å 12 bak... Ble litt mye bak syns jeg men uten så subba det inne, å forran kunne jeg kanskje ennå litt mer spacer men Skal mulig senke bittelitt mer bak man vill kjøre litt sånn først for å se om det subber Skulle ta bilder med speilreflekskamera men var tomt for strøm Satt også lamin x på grøftelysa... På hovedlamper blir gjort samtidig som helfoliering Kom på nå at jeg skulle jo satt på YEAH BUDDY skilta men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 27, 2013 Share Skrevet Juni 27, 2013 Grisefete felger!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå