Gå til innhold

Marrakesh brun e30 i ulykke

MonsterM3
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 39
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Er det viktig? :shock:

Nemlig... fargen marrakech er ikke så uvanlig. Den er f.eks første gang omtalt for over tre år siden her inne, men selvfølgelig er det trist at nok en E30 har blitt skadet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.adressa.no/nyheter/nordtrondelag/article7750991.ece

Synes det igrunn ser mere ut som primeraen er kommet over i motsatt felt

Mulig det, men om du leser første artikkel så står det tydelig at bmwn har kommet over i feil kjøreretning

De har nok treffi hverandre på hjørnet foran og begge biler blit slengt rundt i motsatt rettning de kom fra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal alltid være noen som er flinke til å kommentere på helt uvesentlige ting, klarer ikke se på det som noe annet enn enda en post på kontoen, dessverre.

Men gratulerer du fikk en post mer på innleggskontoen din.

Hvor gammel er du egentelig #-o

Du er for ung for meg uansett så det går på usaklig kontoen igjen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...sikkert lavprofil og "breie" dekk som er årsaken ja. Rart ikke de fleste nye biler har vannplaning hele tiden da.. De er jo levert med minst like breie dekk som man klarer å klemme på 17" felger på en uvalsa E30..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger da ikke å ha gjort noe ulovlig. Det er E6. E6 har somregel 80-100 sone. Det er vått der. Mye kan skje som sjåføren ikke er skyld i. Dumt og annta ting og spre falske rykter uten og vite 100% sikkert hva som har skjedd.

Det spiller ingen rolle hva fartsgrensen er, er det vått må man kjøre deretter. Man kan ikke skylde på vann om man krysser midtrabatten og over i motsatt kjørebane, man ser jo at det er mye vann i veien. Jeg skjønner at politiet vurderer førerkortbeslag. Eneste unnskyldningen for dette måtte vært punktering.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal alltid være noen som er flinke til å kommentere på helt uvesentlige ting, klarer ikke se på det som noe annet enn enda en post på kontoen, dessverre.

Jeg er nok ikke for ung for deg og jeg lurer stadig på hvorfor fargen marrakech er viktig i denne sammenhengen. Jeg kan dog forstå hensikten selv om jeg egentlig oppfatter BMW´en som en av mange E30´er. De færreste vet nok egentlig hvordan fargen marrakech (en by i Marokko) ser ut... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er nok ikke for ung for deg og jeg lurer stadig på hvorfor fargen marrakech er viktig i denne sammenhengen. Jeg kan dog forstå hensikten selv om jeg egentlig oppfatter BMW´en som en av mange E30´er. De færreste vet nok egentlig hvordan fargen marrakech (en by i Marokko) ser ut... :)

Hehe, selv trodde jeg at det kanskje var en type tåpelig styling da jeg leste Marrakech.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan starte med at det innlegget ikke var til deg!

Hvordan kan en e30 med en farge det kanskje finnes fem e30er av i landet med omtales som "en av mange" ? De som holder på med e30 på dette forumet vet godt hvilke farge det er snakk om, så skulle ikke være så vanskelig å kjenne igjen bilen for folk der ute.

Men at det er viktig? Neh.

Så da er vel kanskje det poenget da, at noen røper hvem den uheldige er så jeg kan få avkreftet at det ikke er den gamle til FTE!

Noe jeg fikk veldig kjapt forresten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK... så hvis jeg forstår deg rett mener du at et innlegg i et åpent forum ikke er til alle som leser forumet? Det er vel litt for dumt... er det ikke? Fargen Marrakech er en offisiell BMW lakkfarge og finnes til bl.a X1 (tidligere også X6). Vi har omtalt lakkfargen mange ganger her inne og den har sammen med bl.a Sepang Bronze vært populær i et par år for de litt ekstra interesserte. Det var ikke meningen å gjøre en stor sak ut av dette (undret meg kun over overskriften på tråden), men svarene dine er relativt freidige og nærmest appellerer til motsvar... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OK... så hvis jeg forstår deg rett mener du at et innlegg i et åpent forum ikke er til alle som leser forumet? Det er vel litt for dumt... er det ikke? Fargen Marrakech er en offisiell BMW lakkfarge og finnes til bl.a X1 (tidligere også X6). Vi har omtalt lakkfargen mange ganger her inne og den har sammen med bl.a Sepang Bronze vært populær i et par år for de litt ekstra interesserte. Det var ikke meningen å gjøre en stor sak ut av dette (undret meg kun over overskriften på tråden), men svarene dine er relativt freidige og nærmest appellerer til motsvar... :)

Blir fort sak ut av det når alle er litt kverulanter (meg ink.) :)

Jeg kjenner godt til fargen så du trenger ikke gi meg noe leksjon!

Og om det bare var overskriften du undret deg over så kunne du latt være å kommentere i første omgang mener nå jeg (min tråd), for som jeg skrev istad, uvesentlig.

Nok nå vel, så ha en fortsatt trivelig kveld :)

(Gjør ingenting om noen sletter disse postene for å rydde tråden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han trenger da ikke å ha gjort noe ulovlig. Det er E6. E6 har somregel 80-100 sone. Det er vått der. Mye kan skje som sjåføren ikke er skyld i. Dumt og annta ting og spre falske rykter uten og vite 100% sikkert hva som har skjedd.

Det spiller ingen rolle hva fartsgrensen er, er det vått må man kjøre deretter. Man kan ikke skylde på vann om man krysser midtrabatten og over i motsatt kjørebane, man ser jo at det er mye vann i veien. Jeg skjønner at politiet vurderer førerkortbeslag. Eneste unnskyldningen for dette måtte vært punktering.

Det jeg mente var at han nødvendigvis ikke har prøvd på en slad eller grisekjøring. Var slik jeg tolket Fredriks innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...