slados Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hei. Er det noen som kan fortelle meg hva kode 698 area kode 2 på utstyrslisten på bilen står for. Bilen det gjelder er en 2009 BMW e61 iat.Har forøvrig navi proff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Hei.Er det noen som kan fortelle meg hva kode 698 area kode 2 på utstyrslisten på bilen står for. Bilen det gjelder er en 2009 BMW e61 iat.Har forøvrig navi proff Mener at Area Code 2 har noe med DVD og soneinndeling å gjøre(Europa, midt-østen etc). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slados Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Har skjønt det nå men det jeg lurer på er om jeg kan se DVD i org.skjerm på bilen.Er dette avhengig om man har cic eller det gamle ccc systemet.har lest på forumet at cic kom på 2009 mod.Har ikke hentet bilen ennå så derfor spørsmålet.Har i tillegg disse kodene 6aa,6ab,6fl,609,612,614,615,616,620,633,677,698,7sp dette er koder på navi,tlf,Internett osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Du kan ikke se DVD med CCC, men det går fint med CIC. Du har mest sannsynlig CIC, uten at jeg kan garantere det. Det er samme utstyrskode for disse, så du må enten se på bilder eller vente til den kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Du kan ikke se DVD med CCC, men det går fint med CIC. Du har mest sannsynlig CIC, uten at jeg kan garantere det. Det er samme utstyrskode for disse, så du må enten se på bilder eller vente til den kommer. Gammel post men, når det gjelder ccc og cic, er det slik du sier at ccc ikke har dvd spiller, så hvis du har dvd spiller så har du cic? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Du kan ikke spille av DVD-film med CCC, men det står DVD-logo på den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Hm hvorfor har de plassert noe i bilen som ikke kan brukes da Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Den er til kart, som da ligger på en DVD-plate. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw mann Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Aaah daså Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå