bmwtussan Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Hvordan ser dere at det er Alpina felger på bilen som er stjålet.? Ser jo bare et bilde av bilen bakfra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Bilde 2 i første post. Det står den er helt lik den på bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Trådstarter (som kjenner til bilen) sier at den er helt lik som bilen på illustrasjonsbildet. Bilen på illustrasjonsbildet har Alpinafelger. Dette, sammen med at bilen blir kalt for Alpina gjør at det er skjellig grunn til å tro at bilen har Alpinafelger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juni 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2013 Er ikke en original Z8 Alpina om jeg ikke tar helt feil, men den har Alpina-felger. Det så jeg når jeg kjørte forbi bilen (den stoppet på et rødt lys da jeg kjørte forbi) Men skrev bare Alpina, da mesteparten ikke ser en forskjell mellom en Z8 eller Z8 Alpina, men de fleste har kjennskap til Alpina-felgene Reagerte forsåvidt på at det var en ganske ung mann (så nesten ut som under 18) som kjørte bilen, men tenkte ikke noe lengre over det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AutoMartin Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Kanskje det er greiest å holde en slik tråd noe fri for "off topic" diskusjoner rundt det ene og andre, greit nok det er om bilen som er stjålet, men allikevel....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Bilen er funnet i København, og gjerningsmannen er tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Bilen er funnet i København, og gjerningsmannen er tatt. Dette var godt å høre. Håper bilen er hel og ikke mangler stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Håper bilen ikke har hatt det alt for tøft på turen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remito Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Bilen er funnet i København, og gjerningsmannen er tatt.Utrolig bra Håper den er i god stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 Bilen er funnet i København, og gjerningsmannen er tatt. Såpass, når jeg tenker meg om så jeg denne bilen stå parkert på en havarilomme E18 mellom porsgrunn og larvik på fredag, stussa litt for det er ikke hver dag man ser en Z8. Sto forøvrig en eldre herre ved den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juni 16, 2013 Share Skrevet Juni 16, 2013 For ikke mange år siden, så hengte de hestetyver. Verden går ikke akkurat fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kortstokk Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 For ikke mange år siden, så hengte de hestetyver. Verden går ikke akkurat fremover. Hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juni 17, 2013 Share Skrevet Juni 17, 2013 At biltyver burde straffes på samme måte siden bilen er dagens hest Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå