May-Helen Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Mitt første resturerings prosjekt er i gang og at det ble Tysk og ikke Japse var helt tilfeldig Det endte med en E36 325 coupe i en sjarmerende fargeblanding av sjampagne og rust som virkelig trengte en real omgang med fiberskive , sveiseapperat og div andre førstehjelpsverktøy Planer : - Hel lakkering - nye bremser/klosser - Dempere /fjærer - Kn filter - M styling ( frontfanger, bakfanger, speil , skjørt , bakrute senker , vinge ) - M matter, lister,girkule etc - Øyelokk - Eagle eyes lykter - Baklykter (mørke) - Blinklys ( mørke ) - Grøftelys ( mørke ) - Facelift grill - Tone alle ruter - Fjerne bmw emblem - Full service - Sveise rust - Full tektyl behandling - Diff - Dekk og felger - Anlegg Kan og følge med på http://www.mayhelenmotorsport.com
ahj Skrevet Juni 18, 2013 Skrevet Juni 18, 2013 Der kom den hit ja. Har fulgte med litt på Facebook. Dette blir bra, blir spennende å se denne ferdig!
May-Helen Skrevet Juni 19, 2013 Forfatter Skrevet Juni 19, 2013 Noen som har tips om eventuell trim ? Er ikke kjent med bmw motorene å ønsker og holde den safe iforhold til holbarhet Å den som mente han var smart med patenten på en torksnøkkel på en av hjulmuttera får ikke kredd av meg :/
VegarVS Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 gøy å se jenter som fikser bil, her må det følges med
spuijnsarn Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 gøy å se jenter som fikser bil, her må det følges med x2
stig. Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 et lite tips til låsebolter,hvis du har mista nøkkelen er ikke å bruke torx men tolvkant å måka inn med hammer (å kjøpe ny bolt etterpå,samt banne litt for å få tolvkanten ut av låsebolten igjen,hehe)
ZhilleN Skrevet Juni 19, 2013 Skrevet Juni 19, 2013 Her må det følges med på ja! bodde du på Auli før?
May-Helen Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 et lite tips til låsebolter,hvis du har mista nøkkelen er ikke å bruke torx men tolvkant å måka inn med hammer (å kjøpe ny bolt etterpå,samt banne litt for å få tolvkanten ut av låsebolten igjen,hehe) Tnx, da prøver jeg det i dag
May-Helen Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 Her må det følges med på ja! bodde du på Auli før? 3år i nittedal men er tilbake i kr.sand nå der æ hører hjemme
May-Helen Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 La ut en tråd på ønskes kjøpt men hører her og , trenger bakskjermer /hjulbuen da mine er gjennomrustet Noen som vet hvor jeg kan få tak på det ? Hmm.. Bredda eller orginal ?
trygdenissen Skrevet Juni 20, 2013 Skrevet Juni 20, 2013 La ut en tråd på ønskes kjøpt men hører her og , trenger bakskjermer /hjulbuen da mine er gjennomrustet Noen som vet hvor jeg kan få tak på det ? Hmm.. Bredda eller orginal ? www.koed.no
May-Helen Skrevet Juni 20, 2013 Forfatter Skrevet Juni 20, 2013 La ut en tråd på ønskes kjøpt men hører her og , trenger bakskjermer /hjulbuen da mine er gjennomrustet Noen som vet hvor jeg kan få tak på det ? Hmm.. Bredda eller orginal ? http://www.koed.no Takk , da var det bestilt
MathiasW Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Dette blir stas! =) Men ville ikke gått for angel eyes på e36. Men smak og behag!
May-Helen Skrevet Juni 22, 2013 Forfatter Skrevet Juni 22, 2013 Trenger noen tips nå gutter , Skal bytte begge hjulbuene bak og har aldri gjort det før Jeg har splittet hjulbuen med den indre og kappet av noe av ytre buen mens jeg venter på Skjermene for og få gjort litt forarbeid. Bort med all tectyl og klargjøre den indre buen.Så klemme på den nye skjermen når den kommer, kappe , slipe alt klar for sveising lakker innerskjermen med primer, punktsveise med 1,5 cm mellomrom og bytte litt på sidene så det ikke slår seg , slipe ned når den er helsveist , sparkle eller tinne ? Har jeg glemt noe og hva anbefales av dere som har gjort dette noen ganger før ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå