Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På ei side med mange djerve ombygde bimmers, benytter eg anledninga til å presentere ein dønn original ein.. Om enn ikkje så vanleg. Bilen er ein 2001 BMW 325ti. Det betyr e46 compact. Iflg forrige eigar er ein av to slike med denne fargen,(476 ambra) solgt ny i Norge. Utstyr: sportunderstell med 18"M-felgar(225/40framme og 255/35bak). Svart sportskinn,svart taktrekk,sølv børsta dekorlister innv.Xenonlys,ryggesensor,multifunksjonsratt, m.m

Skrevet

Har eit mål om å gi den godt stell. Bilen fikk seg ein grundig utvendig vask etter transporten fra austlandet til Nordvestlandet. K&N innsatsfilter er montert og nye Denso K20TXR plugger er innkjøpt for ei lita forbinding av ein allereie ultrasmooth og kvikk 2,5liters "hothatch"

Skrevet

HW lusker vel rundt her han også. Om bilen er kjent her inne kan jeg vel ikke si noe om. For det kan jeg ikke huske å ha sett :P

Jeg synes du har fått deg en kul bil som er ganske så spesiell. Stilig farge som viser godt igjen. Ta godt vare på den ja :)

Skrevet

Bilen er ikke ukjent her inne, men den er vel ikke den mest profilerte heller akkurat. :)

Uansett, gratulerer med morsom og tøff bil, ser for meg denne fungerer ganske greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...