Gå til innhold

E46 320CD M-Sport - Update! 13.09.2013 s.3

UFC
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

Kan egentlig starte med at jeg har kjøpt meg ny bil igjen, E46 320CD M-Sport 2004 mod.

Hentet bilen i Bergen med en kompis. Tok flyet opp og kjørte tilbake, tilbake veien var deilig. Deilig følelse å kjøpe seg en ny bil. Bilen er veldig komfor og sportslig syns jeg. Har rullet 220.000 km men det merker man ikke i det hele tatt. INGEN ulyder. Veldig tight, fin å kjøre og går som ei klokke!

Forrige eier har byttet frontfangeren til CSL, grunnen til dette er fordi han hadde klart å ødelegge den forrige M-sport fronten.

Har en god del planer for bilen men det kommer etterhvert.

Har egentlig tenkt å kjøre veldig svart stil på den og lav med noen små røde detaljer.

Hittil har jeg da fått tatt oljeservice på den, byttet bremsesensor, glanssorte nyrer osv..

Flere bilder kommer :)

Alltid hyggelig med kommentarer og meninger.

Bilde er tatt på vei hjem fra Bergen i en VEEELDIG lang tunnel.

t4uhuduo1pp7y1hbi7cz.jpg

Gjorde seg med Sorte nyrer syns jeg.

bhaykhkguq5mj3dm8mjm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 44
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk for det. Ja, gleder meg til å begynne :)

Har bestilt time på Mandag til soting av alle rutene og veldig svak soting på alle lyktene også :)

Felgene er forresten tilsalgs, bare å rope ut om noen trenger. Er AZA 18'' med nye 225/40 dekk.

Rister ikke! kan testes før kjøp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :)

Ja, jeg tenkte på det jeg også men var redd jeg ikke fikk lykta tett igjen så jeg fikk dugg. Får se, skal først se hvordan det blir med sotfilm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått proff sotet alle rutene og lyktene. Ble meget bra syns jeg.

Har også fått meg nye felger org BBS CH 19''. De kler bilen godt, skulle gjerne hatt noen BBS RS felger ellerno men det for gå som det er.

Imorra kommer det flere updates. Henter CSL bakluka fra lakkering og for meg en ny frontrute som er litt mørktona eller hva jeg skal kalle det.

Her er det noen bilder :D

17ifgc68qz34xjrmqbkl.jpg

az96ix3hsju08zl7b74g.jpg

e5bvx8t7amer2fg0yoag.jpg

t5zzd0ufehs2f6hm3nle.jpg

1m3oew3esrtzs02pvf6b.jpg

jmce3d1ph3oei3ehl7zn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :D

Skjedde noe veldig kjedelig med meg idag.

Stod parkert også kom det en purk kjørende forbi, snudde og kjørte tilbake. Jeg i full fart tok ned framrutene men rakk seff ikke det. Måtta ta av filmen på stedet sa han :S :S :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sot igjen du! ser mye bedre ut. Jeg har ble stoppet 5 ganger med gammel bilen. Hadde en politikar som bestandig stoppet meg og kjente meg igjen. de sa hver gang "Du får en advarsel denne gang, neste gang får du bot" :) Jeg tok en lysere toning den siste gangen og det funket de 2 månedene jeg hadde bilen for den ble solgt. Fin bil forresten!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sot igjen du! ser mye bedre ut. Jeg har ble stoppet 5 ganger med gammel bilen. Hadde en politikar som bestandig stoppet meg og kjente meg igjen. de sa hver gang "Du får en advarsel denne gang, neste gang får du bot" :) Jeg tok en lysere toning den siste gangen og det funket de 2 månedene jeg hadde bilen for den ble solgt. Fin bil forresten!

Ser mye bedre ut ja. Men jeg må nesten vurdere det. trur jeg får bot neste gang. De som tok meg kjører jo alltid rundt i Drammen. Meg møter de på hver gang jeg er ute å kjører :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...