Henrik... Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Utstillingsbilder på facebook sida mi nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Noen bilder fra fredag tatt av Camilla ST http://camillast.com/2013/07/e30-meet-rudskogen/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 offesiell video ute! http://player.vimeo.com/video/69644114 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Jævli bra film..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Blei det noe film av sporkjøringen og utstillingene? Eller kun drift + samling? Kul video! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Fett! Ser jo at det er drifting som gjør seg på film ihvertfall, for var vel ikke ett klipp fra sporvalget, men det er jo iofs forståelig nok for å få litt action Men synes jo det var litt dårlig gjort at Jarmund fikk med all kjøringen sin på film da eller var det bare jeg som ikke fikk med meg mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Efti Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Har laga min egen versjon fra lufta.. Blir sannsynlig i 2 deler da jeg har mere videomateriale å lage fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Kul film gleder meg til neste banekjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Fet film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Bra film Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Har laga min egen versjon fra lufta.. Blir sannsynlig i 2 deler da jeg har mere videomateriale å lage fra Bra filmet! Hva koster slike ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juli 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2013 Ja, da er den offisielle filmen ute Vi er veldig fornøyd med resultatet! http://player.vimeo.com/video/69644114 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Helt sjefs film ! eneste jeg kan klage på er at den ikke var lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 7, 2013 Share Skrevet Juli 7, 2013 Måtte le litt i begynnelsen på den offisielle da min bil dukka opp med DEN gromlyden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Photo: Black Box Media Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå