Michter Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Lagde en film fra "stance at the border" treffet som var den 15 juni. enjoy Vil anbefale å se filmen med bra høytalere pga noe dyp bass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppes Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Rått! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBølla Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Fin film! Men, NOEN av de bilene....... Hver sin lyst/smak, haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Sjukt bra film! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Bra film! Synd jeg ikke fikk filma eller tatt noen bilder av din bil, jeg lå forran deg over brua til svinesund etter treffet. Hadde vært småkul plass å filma når du humpa bortover over gamle svinesundbrua Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2013 Takk alle sammen Luxcy: ja stemmer det, du passerte meg i bompengeringen? Du skulle absolutt tatt film åssen grønnfarge har du på din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
norbakken Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Dritbra film! Kunne sett i flere timer, tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juni 21, 2013 Share Skrevet Juni 21, 2013 Fett!! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Takk alle sammen Luxcy: ja stemmer det, du passerte meg i bompengeringen? Du skulle absolutt tatt film åssen grønnfarge har du på din? Har laguna grün på min, desverre så er den ikke så fin i værken lakk eller noe.. Prøvde å få tatt noen bilder, men ikke så lett når jeg bare hadde mobilen tilgjengelig + skulle kjøre Men vi får heller ta en liten shoot nestengang jeg er ''over fjellene'' da har jeg nok fått på noen nye hjul og fått den litt lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juni 22, 2013 Share Skrevet Juni 22, 2013 Utrolig, utrolig bra film! Tusen hjertelig takk skal du ha! Virkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Mye flotte biler på det treffet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 23, 2013 Share Skrevet Juni 23, 2013 Kjempe bra film Michter! liker hvor mye tid du legger i filmene dine og at de har litt lengde Ikke slutt med filming! du er dyktig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet Juni 24, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2013 Takk takk Luxzy: ja det kunne vi gjort en gang! kommer et oijoij treff i løpet av sommeren norbakken: hehe, moro å høre torek: vær så god Glenglen: Takk, det var da voldsomt Vet ikke om jeg skal ta så mye mer film på treff og heller lage film av enkelt biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå