Gå til innhold

Knust e30 m3

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 96
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Heihei alle sammmen . Var nok jeg som kjørte og eide denna m3n:-) selv husker jeg ingen ting av før episoden skjedde og til en uke etterpå.jeg har nå våknet på sykehuset for noen dager siden.. Jeg lå vel nesten ei uke i koma, så var jeg våken litt nå og da etter det. Men nå er jeg fullt våken i gang med opptrening og prøver hver dag. Dette hær blir det mye trening av, men jeg får komme tilbake på det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke fulgt med i tråden, men det er kjempebra at den på mange måter fikk en lykkelig slutt. Det er kjempefint at det åpenbart går bra med bileieren/den skadede (dog trist med bilen, men det er mindre viktig i denne sammenhengen). Lykke til videre... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammmen . Var nok jeg som kjørte og eide denna m3n:-) selv husker jeg ingen ting av før episoden skjedde og til en uke etterpå.jeg har nå våknet på sykehuset for noen dager siden.. Jeg lå vel nesten ei uke i koma, så var jeg våken litt nå og da etter det. Men nå er jeg fullt våken i gang med opptrening og prøver hver dag. Dette hær blir det mye trening av, men jeg får komme tilbake på det...

Godt å høre at du er våken ;) håper det ikke blir noen varige skader osv.

Lykke til og god bedring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med opptrening! Leste at din gode fysikk hadde nok vert med å berga livet ditt, så da regner jeg med du allerede har vert inne i treningsbransjen før ulykken også. Og man har jo da en stor fordel mtp å holde seg motivert og ha selv disiplin :)

Hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...