Glenglen Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Noe nytt hær? +1! Håper alt er bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Tror ikke det er noe nytt utover det som e30meet har skrevet på forrige side her. Virker som om ting skal gå bra, men man må fortsatt håpe på det beste:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Heihei alle sammmen . Var nok jeg som kjørte og eide denna m3n:-) selv husker jeg ingen ting av før episoden skjedde og til en uke etterpå.jeg har nå våknet på sykehuset for noen dager siden.. Jeg lå vel nesten ei uke i koma, så var jeg våken litt nå og da etter det. Men nå er jeg fullt våken i gang med opptrening og prøver hver dag. Dette hær blir det mye trening av, men jeg får komme tilbake på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Godt og lese at du er oppe fra senga igjen lykke til med opptrening! Forresten så var m3'n utrolig fin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Jeg har dessverre ikke fulgt med i tråden, men det er kjempebra at den på mange måter fikk en lykkelig slutt. Det er kjempefint at det åpenbart går bra med bileieren/den skadede (dog trist med bilen, men det er mindre viktig i denne sammenhengen). Lykke til videre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars-Nord Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Godt at det gikk bra med deg og lykke til på veien tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Lykke til Sent from my HTC One using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Heihei alle sammmen . Var nok jeg som kjørte og eide denna m3n:-) selv husker jeg ingen ting av før episoden skjedde og til en uke etterpå.jeg har nå våknet på sykehuset for noen dager siden.. Jeg lå vel nesten ei uke i koma, så var jeg våken litt nå og da etter det. Men nå er jeg fullt våken i gang med opptrening og prøver hver dag. Dette hær blir det mye trening av, men jeg får komme tilbake på det... Godt å høre at du er våken håper det ikke blir noen varige skader osv. Lykke til og god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Det var god lesning God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas-320 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 God bedring stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Lykke til med opptrening! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 God bedring!!! Alt kommer til å bli bra med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hardtop Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Godt å høre! Vi var mange som var bekymret for deg, ikke en selvfølge å komme fra en slik smell med livet i behold. Stå på og bli frisk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 God bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Lykke til med opptrening! Leste at din gode fysikk hadde nok vert med å berga livet ditt, så da regner jeg med du allerede har vert inne i treningsbransjen før ulykken også. Og man har jo da en stor fordel mtp å holde seg motivert og ha selv disiplin Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå