Jørgen Lie Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Herlig Ronny! Dette går en vei, å det er opp og frem:) Stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 God bedring og stå på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VegarVS Skrevet Juli 2, 2013 Share Skrevet Juli 2, 2013 Godt å høre! god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Flott å høre at du er igang! god bedring og hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Platepratar Skrevet Juli 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2013 Heihei alle sammmen . Var nok jeg som kjørte og eide denna m3n:-) selv husker jeg ingen ting av før episoden skjedde og til en uke etterpå.jeg har nå våknet på sykehuset for noen dager siden.. Jeg lå vel nesten ei uke i koma, så var jeg våken litt nå og da etter det. Men nå er jeg fullt våken i gang med opptrening og prøver hver dag. Dette hær blir det mye trening av, men jeg får komme tilbake på det... Lykke til med opptreningen! Godt å høre at det går bedre etter den harde smellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juli 5, 2013 Share Skrevet Juli 5, 2013 god bedring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Takker for god bedring fra alle:-) ligger fortsatt på sykehuset å gror, hær skal jeg ligge til jeg blir flyttet over til ett opptreningssenter i løpet av neste uke. Jeg har hatt stor fremgang på kroppen hver eneste dag jeg hr våknet,så dette ser jeg lyst på når jeg for kommet i gang med treningen. Når man ligger på sykehuset hele døgnet så får man litt vel mye tid på pc, så jeg har sett litt på m3'n etter kollisjonen og sånne ting, så man må vel si att jeg og kompisen min hadde englevakt..men hær er motet oppe og formen stigende for hver dag:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 12, 2013 Share Skrevet Juli 12, 2013 Godt å høre at du er på bedringens vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsegutt Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Fikk sett litt på bilen din den dagen, den så helt syk rå ut, virkelig gjennomført Godt det gikk bra med dere vertfall, ny bil kan alltids skaffes tilbake.... Dere var det store samtaleevne resten av dagene, det gikk en støkk i de fleste av oss tror jeg. Veldig uheldig hvor bilenene traff hverandre, veldig svak A-stolpen der Stå på med treninga, håper du kommer deg 110%! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 15, 2013 Share Skrevet Juli 15, 2013 Godt og høre du blir bedre:-), såg e30 meet skulle selge bilen for deg? Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sleeper Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Godt å høre du er på bedringens vei! Håper du er tilbake med ny E30 M3 en dag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lacim Skrevet Juli 24, 2013 Share Skrevet Juli 24, 2013 http://www.avisa-st.no/nyheter/article7979559.ece Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bredesen Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 Godt å høre du er på bedringens vei! Håper du er tilbake med ny E30 M3 en dag:) Det går veldig bra med fremgangen nå, så dette blir bra. Jeg har allerede begynnt og se etter ny M3 =) dere får gi en lyd om dere vet av noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet August 8, 2013 Share Skrevet August 8, 2013 er så godt og lese at alt er vel og at det går fremover! noen krav til ny M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 9, 2013 Share Skrevet August 9, 2013 så bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå