Sund.M3 Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 Nyydelig! Du hadde toppa heele greia med chrome nyrer Felgene dine var råtøffe enig, blanke nyrer her hadde vert win! nydelig e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low is a lifestyle Skrevet Juni 26, 2013 Share Skrevet Juni 26, 2013 tøff e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2013 tøff e30 [ Bilde ] Takk, takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juni 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2013 Her om dagen hadde jeg bilen på forstillingskntroll, fikk også bestilt time hos BT slik at jeg får godkjent senkesettet. Det skal ikke være lett å få godkjent et jævla senkesett, må jo vente i flere mnd før jeg fikk time hos BT... Fikk også noen deler fra GS, fikk takrennelister og dørlist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Pen bil følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Vet somme biltilsyn opererer med at du må ha tatt 4hjulskontrollen max 30 dager før kontrollen, bare til info. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Juni 29, 2013 Share Skrevet Juni 29, 2013 Så lenge du kan dokumentere at 4-hjulskontroll er tatt ETTER kjøpsdato på senkesett, så er det ingen "best før" på 4-hjulskontroll. Jeg spurte om det der på vegne av min svoger. Så om kontrollen er gammel ville jeg tatt en ny, om du ikke kan dokumentere at den ble tatt etter senkesettet du har på ble kjøpt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juli 9, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2013 Hey! Da har jeg endelig fått satt på nye takrennelister fra GS, håper det er lenge til jeg skal handle fra GS, Koster å pusse opp bil! Det ble stor forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Du har fått til en nydelig E30! Godt jobbet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Du har fått til en nydelig E30! Godt jobbet Takk for det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Så bilen din oppe på Melgård i dag. Flott bil som en legger merke til. Russebuss pussing nå eller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Så bilen din oppe på Melgård i dag. Flott bil, som en legger merke til. Russebuss pussing nå eller Takk Ja, blir pussing på den fremover! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris11slett Skrevet Juli 13, 2013 Share Skrevet Juli 13, 2013 skjer det noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennern1 Skrevet Juli 29, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2013 Morn! I dag har jeg vært en tur hos BT for å godkjenne senkesettet. Det ble ikke godkjent... Grunnen var at jeg har for lange dempere bak, når de løfta bilen opp kunne de bare ta ut fjæra Så jeg bestilte like gjerne gule koni dempere med hardhetsjustering! Ble fint med stålfelger da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet Juli 29, 2013 Share Skrevet Juli 29, 2013 Var det deg jeg møtte på Shell stasjonen i Ytre? Jeg som var på den partybussen. Rååå bil du har hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå