Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøp fra koed.no og skru dem på selv dersom verkstedet slår seg vrange siden dem ikke får svindle deg.

Skrevet
Kjøp fra koed.no og skru dem på selv dersom verkstedet slår seg vrange siden dem ikke får svindle deg.
har aldri skrudd på en bil før, så jeg tror jeg hopper over det, men er 10 000 litt for mye, demperen og fjæra + alle små delene, ringer dem imorea og hopper over demperen
Skrevet

Har du hørt med flere verkteder?

Er tusenvis å spare på å høre med alt og alle steder,som oftest er jo et verksted som ikke er så kjent i byen, ligger litt i skjul billigere og hyggelig.

Men ja sparer jo alt på å gjøre det selv eller av en bekjent.

Skrevet

Hvis de har regnet på delene og arbeidet så er det vel ikke så langt unna sannheten i en by?

Dette sier jeg på generelt grunnlag, koster jo dobbelt i timen i by iforhold til bygda

Skrevet

Fikk samme tilbud fra Bilxtra, svine dyrt.

Kjøpte alle fire dempere til min e46 for ei uke siden og har fått bytta de bak...bytter snart foran også da jeg har fått nye fjær. Kjøpt fra koed. Ganske billig og levering innen uka.

Lett å bytte dempere på e46

Skrevet

Skulle trodd de bruker 10 timer på den jobben når de allerede har gjort dette 1000 ganger. Ikke lever den på noe merkeverksted. Blir dyrt uansett regner jeg med. Lever den til noen som har gjort dette før og kan gjøre det for deg for billig penge ;)

Skrevet

Bytt fjær i samme slengen, så slipper litt arbeid. Monter i forkant fjæra og dempere så blir det bare å demontere gamle av å få på de nye

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...