Gå til innhold

E30Meet 2013 - Vålerbanen 24+25August Ny info s.1

e30meet
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 181
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har ikke hørt noe enda ang oss som var påmeldt søndag i utgangspunktet, hvordan blir det om man vil delta begge dager?

Har du hørt noe enda?

Nå er det under en uke igjen.

Og hvordan er det med reglementet? Både teknisk og annet. Det som står på siden deres ser ut til å gjelde Rudskogen.

Det er 100,- i inngang for alle som skal kjøre eller stille ut - Betales på stedet

Regner ikke med at 100 kr kommer i tillegg til kjøreavgiften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke hørt noe enda ang oss som var påmeldt søndag i utgangspunktet, hvordan blir det om man vil delta begge dager?

Har du hørt noe enda?

Nå er det under en uke igjen.

Og hvordan er det med reglementet? Både teknisk og annet. Det som står på siden deres ser ut til å gjelde Rudskogen.

Det er 100,- i inngang for alle som skal kjøre eller stille ut - Betales på stedet

Regner ikke med at 100 kr kommer i tillegg til kjøreavgiften?

Det er bare å møte opp på lørdagen det. 100,- i døra og 500 når du kommer inn.

Påmeldingen vår tilsier nå 500,- og man betaler 100,- i døra. Tungvindt? Ja! Men det kan du takke de som sneik seg inn på treffet på rudskogen for.

Ang reglement så er det helt likt bortsett fra at det er 90db. Regner med du har kjørt på bane før? Hvis ikke skal jeg gå igjennom det med deg. Vi skal også gå igjennom det på treffet.

For de som meldte seg på tidlig blir det idag refundert 250,- via Paypal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar.

Edit:

Lønner seg å melde seg på via nettsida da sikkert for lørdag?

Edit 2:

Ok, mulig jeg er litt treg her nå, men ser på nettsida nå, og da jeg logger meg inn står jeg allerede som påmeldt(da for søndag). Fint å kunne melde seg på lørdagen også på forhånd tenkte jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, takk for svar.

Edit:

Lønner seg å melde seg på via nettsida da sikkert for lørdag?

Edit 2:

Ok, mulig jeg er litt treg her nå, men ser på nettsida nå, og da jeg logger meg inn står jeg allerede som påmeldt(da for søndag). Fint å kunne melde seg på lørdagen også på forhånd tenkte jeg.

Vi har ordnet det slik at du får samme pris i døra som forhåndspåmelding, Men du må da være ClubE30Meet medlem. Jeg tror de har litt vanskelig påmelding, så det enkleste ang lørdagen er bare å møte opp med cash. 100 i døra og 500 inne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...