Kristian Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Blir det 2+3 begge dagene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hylle Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Hele banen lørdag 2+3 søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Men da vi skal kjøre sammen med Opel. Blir det samme opplegg med drift og spor da, slik vi er vant til? Edit: Så det i første post nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 13, 2013 Share Skrevet August 13, 2013 Hele banen lørdag 2+3 søndag. Woho! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Har ikke hørt noe enda ang oss som var påmeldt søndag i utgangspunktet, hvordan blir det om man vil delta begge dager? Har du hørt noe enda? Nå er det under en uke igjen. Og hvordan er det med reglementet? Både teknisk og annet. Det som står på siden deres ser ut til å gjelde Rudskogen. Det er 100,- i inngang for alle som skal kjøre eller stille ut - Betales på stedet Regner ikke med at 100 kr kommer i tillegg til kjøreavgiften? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 17, 2013 Share Skrevet August 17, 2013 Ikke fått noe mere svar nei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Kommer å stiller ut min gamle traver av en e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Har ikke hørt noe enda ang oss som var påmeldt søndag i utgangspunktet, hvordan blir det om man vil delta begge dager? Har du hørt noe enda? Nå er det under en uke igjen. Og hvordan er det med reglementet? Både teknisk og annet. Det som står på siden deres ser ut til å gjelde Rudskogen. Det er 100,- i inngang for alle som skal kjøre eller stille ut - Betales på stedet Regner ikke med at 100 kr kommer i tillegg til kjøreavgiften? Det er bare å møte opp på lørdagen det. 100,- i døra og 500 når du kommer inn. Påmeldingen vår tilsier nå 500,- og man betaler 100,- i døra. Tungvindt? Ja! Men det kan du takke de som sneik seg inn på treffet på rudskogen for. Ang reglement så er det helt likt bortsett fra at det er 90db. Regner med du har kjørt på bane før? Hvis ikke skal jeg gå igjennom det med deg. Vi skal også gå igjennom det på treffet. For de som meldte seg på tidlig blir det idag refundert 250,- via Paypal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Ikke fått noe mere svar nei. Det blir refundert 250 til kontoen din via paypal. Husk 100,- i døra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Ok, takk for svar. Edit: Lønner seg å melde seg på via nettsida da sikkert for lørdag? Edit 2: Ok, mulig jeg er litt treg her nå, men ser på nettsida nå, og da jeg logger meg inn står jeg allerede som påmeldt(da for søndag). Fint å kunne melde seg på lørdagen også på forhånd tenkte jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Noen som snek seg inn??? Seriøst??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30meet Skrevet August 18, 2013 Forfatter Share Skrevet August 18, 2013 Ok, takk for svar.Edit: Lønner seg å melde seg på via nettsida da sikkert for lørdag? Edit 2: Ok, mulig jeg er litt treg her nå, men ser på nettsida nå, og da jeg logger meg inn står jeg allerede som påmeldt(da for søndag). Fint å kunne melde seg på lørdagen også på forhånd tenkte jeg. Vi har ordnet det slik at du får samme pris i døra som forhåndspåmelding, Men du må da være ClubE30Meet medlem. Jeg tror de har litt vanskelig påmelding, så det enkleste ang lørdagen er bare å møte opp med cash. 100 i døra og 500 inne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Har dere problemer med forhåndspåmelding på nettsiden nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet August 18, 2013 Share Skrevet August 18, 2013 Ok, i see Da blir det godstemning og tukting av E-30 på våler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Noen fra Møre og Romsdal som ska nedover? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå