Gå til innhold

Karoline's 01' E46 touring 318i ✌️ Solgt


 Share

Anbefalte innlegg

Nok en liten oppdatering.

 

Bilen fikk understellbehandling igår med lanolinoljen Fluid Film. Noen som har gjort det samme/lignende oljebehandling?

Så skal den inn til lakkering igjen i slutten av denne måneden, da det begynte å ruste igjen relativt fort der det ble lakkert sist. Vurderer da å få fronten lakkert i samme slengen (panser, framskjermer).

 

:)

 

Edit: Har også vært noe rart med bilen helt fra da jeg kjøpte den. Den har vært litt smårar og bl.a stoppet/kvelt seg selv på tomgang.

Når man starter bilen og skal kjøre, hender det som oftes at den ikke reagerer når man gir gass, den bare hakker og "harker" seg bortover. Da kan man tilogmed sitte med full gass, og det skjer ingenting. 

Hvis jeg ligger i 4.gir har det hendt det kommer et skikkelig lugg, og når jeg kommer til veikryss etc må jeg gire ned selv om jeg holder clutchen inne, ellers kveler den seg.

Leste av feilkoder og fikk opp feil på kamakselsensor og lmm. Sensoren har jeg kjøpt og skal byttes nå. Skal se om det har noe virkning, så bestille lmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig og stilren e46! Er ikke bra med for mye av det gode heller, heheh. Fått noen ideer om hvordan min touring skal se ut nå ja... :smile: Hvor har du forresten fått tak i de felgene? Er det 35w du har i sprederne forresten? Har en liten mistanke om at 55w kan bli i største laget og smelte reflektoren..  :-k

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig og stilren e46! Er ikke bra med for mye av det gode heller, heheh. Fått noen ideer om hvordan min touring skal se ut nå ja... :smile: Hvor har du forresten fått tak i de felgene? Er det 35w du har i sprederne forresten? Har en liten mistanke om at 55w kan bli i største laget og smelte reflektoren..  :-k

Jeg har 80w led i mine grøftelys uten noe problemer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyyydelig og stilren e46! Er ikke bra med for mye av det gode heller, heheh. Fått noen ideer om hvordan min touring skal se ut nå ja... :smile: Hvor har du forresten fått tak i de felgene? Er det 35w du har i sprederne forresten? Har en liten mistanke om at 55w kan bli i største laget og smelte reflektoren..  :-k

Takk takk :-) Felgene har jeg kjøpt brukt av en på forumet.

Ja, er 35w i sprederne, men vurderer å bytte til led nå, da jeg tydligvis har et forbruk på xenon pærer og bokser :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er ET på felgene å hva er specs på dekka dine ?  Jeg skal senke selv å det så jo bra ut bak men subber det ikke ?

Søt bil btw :D Lett å like

Husker ikke hva ET på felgene er, men har 215/35 foran og 235/35 på dekka bak (19"). Subber ikke nei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det på tide å oppdatere litt igjen :)

Bilen skal inn til lakkering nå for å ta bakskjermene på nytt, og forhåpentligvis framskjermene også. Etter dette tror jeg det holder med lakkering, da det kun vil være panseret som står igjen med noen få rustflekker.

Har også vurdert å selge bilen, da jeg har lyst til å gå for en e91. Venter til etter gatebil, da jeg skal stille ut denne der for moro skyld!

 

Noen bilder fra tidligere idag:

 

post-73324-0-01025300-1401382007_thumb.j

 

post-73324-0-81133500-1401382076_thumb.j

 

post-73324-0-19385700-1401382265_thumb.j

 

post-73324-0-46193700-1401382510_thumb.j

 

post-73324-0-86022100-1401382391_thumb.j

 

post-73324-0-64486600-1401382895_thumb.j

 

 

 

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...