karolinef Skrevet Juli 8, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2014 Er dette den gummimalingen som blir solgt på Torshov bilrekvisita? Hvordan synes du isåfall den var i forhold til vanlig plasti dip? Så den var noen kroner billigere i allefall! Det er den fra Torshov ja. Syntes egentlig den var akkurat det samme som vanlig plastidip. Enkel og fin å lakkere med, og virker holdbart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juli 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 14, 2014 Da har man fått vært på Gatebil for i år også Ting kunne selvfølgelig ikke gå på skinner til jeg kom frem, så på vei til rudskogen datt det ene blinklyset av.. Hjalp ikke så mye mer at det var noen kråker som hadde hakket i stykker panseret mitt et par uker i forveien heller. Gjorde nå det beste ut av det, og gatebil er alltid gøy! Tok ikke mange bildene da jeg glemte kameraet (som jeg absolutt ikke skulle glemme, tenkte jeg), men få er bedre enn ingen: Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Harstad Haaland Skrevet Juli 19, 2014 Share Skrevet Juli 19, 2014 hvordan fikk du m striper i grill? har fått no sånnn teip vil jeg si da men, fra ebay. men virker som den skal dette av med en gang.. har du noe link til der du kjøpte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Juli 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 19, 2014 hvordan fikk du m striper i grill? har fått no sånnn teip vil jeg si da men, fra ebay. men virker som den skal dette av med en gang.. har du noe link til der du kjøpte? Jeg dro til et sted som driver med foliering i nærheten der jeg bor, og spurte etter litt folie i de fargene, som jeg da fikk gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 På tide med en oppdatering vel, for å vise at min monsterspreke bil fortsatt lever Fikk nylig byttet bremseskiver bak samt bremsesko og klosser, noe som var på tide! Har også klart å ødelegge framfangeren (hurra) og kjøpt noen litt finere vinterfelger til bilen, som jeg skal plasti dippe i blaze blue. For en uke siden hadde jeg med bilen på en liten kjøretur på 100 mil, da vi dro til Trollstigen i Møre og Romsdal. Dro opp fredagen og ned igjen dagen etter. Må si Norge virkelig er flott, ikke bare var det fasinerene dit vi dro, men var like fasinerende på veien til og fra. Fikk sett og opplevd veldig mye på kort tid, så en sånn tur er til å anbefale. Blir ikke siste turen for å si det sånn. Designer reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 22, 2014 Share Skrevet August 22, 2014 Kan det stemme at denne sto bak ved lastebilrampene på liertoppen igår eller no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Stemmer det, jobber på kiwin så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Perfect match! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Haha, riktig det at jeg og bilen min er perfect match, pure_stig! pure_stig reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet August 24, 2014 Share Skrevet August 24, 2014 Haha, riktig det at jeg og bilen min er perfect match, pure_stig! Ja det er jeg enig i Noen planer nå da med bilen? eller blir det bare gnikking og vedlikehold? Blitt nydelig den bilen din! Flink du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet August 24, 2014 Forfatter Share Skrevet August 24, 2014 Jo takk Tror ikke det skjer så mye med bilen før nærmere våren igjen, da blir det ny frontfanger blant annet. Men har faktisk vurdert å få inn en større motor, så får se om det blir noe av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 25, 2014 Share Skrevet August 25, 2014 Stemmer det, jobber på kiwin så Ååjasså ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet September 16, 2014 Share Skrevet September 16, 2014 Imponert. Moro og se at jenter også kan dra i fra og ha det moro med bil. Gleder meg til våren og se hva mer som kommer på denne karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet September 16, 2014 Forfatter Share Skrevet September 16, 2014 Gleder meg selv, så håper alt går etter planene Glemte å legge ut bilde av hvordan vinterfelgene ble til slutt, så her er resultatet: Sondre92 og hare4 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreaskarm Skrevet September 17, 2014 Share Skrevet September 17, 2014 heftig farge hehe karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå