pure_stig Skrevet September 18, 2014 Share Skrevet September 18, 2014 Hoho du er gal karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Haha! Har fått tak i et sett med helt nye felger nå. 17x8 et30 som egentlig er til bmw e84. Får teste på bilen om disse vil passe, så får se om disse blir vinterfelger evnt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Burde ikke være noe behov for spacere med ET 30, e46 har vel rundt 35-40(?) originalt, så felgene vil nok komme litt lengre ut i buen enn originalhjula. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 Burde ikke være noe behov for spacere med ET 30, e46 har vel rundt 35-40(?) originalt, så felgene vil nok komme litt lengre ut i buen enn originalhjula. Ja, da bør det jo gå greit. Får bare prøve de på bilen, så finner jeg jo fort ut av det Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Følger med her Flott bil! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Da har jeg lagt om til vinterdekk, så nå synes jeg snøen kan komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Fint eksemplar av e46 dette! Eneste som hadde gjort den bedre syns jeg, er faceliftpanser. Leste gjennom hele tråden din nå, og ser du har gjort mye bra med bilen, så også at du byttet ut høyttalerne. Har du noen link til de du kjøpte(hvis du kjøpte de på nettet) og var det merkbar forskjell fra de originale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Fint eksemplar av e46 dette! Eneste som hadde gjort den bedre syns jeg, er faceliftpanser. Leste gjennom hele tråden din nå, og ser du har gjort mye bra med bilen, så også at du byttet ut høyttalerne. Har du noen link til de du kjøpte(hvis du kjøpte de på nettet) og var det merkbar forskjell fra de originale? Takktakk Mulig det hadde blitt bedre, har faktisk ikke tenkt tanken på det enda. Å bytte høyttalere gjorde VELDIG merkbar forskjell, skal få kjøpt en forsterker til de nå, så blir det enda bedre. Om jeg husker riktig så er det disse jeg har i framdørene: http://www.dynabel.no/Shop/Product/Gladen-SQX-165-FL-komponentsett-slim/AS5202 og disse bak: http://www.torshovbil.no/bilrekvisita/lyd-og-bilde/fulltonehoyttalere/pioneer-ts-e1702i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 oh noes facelift panser på preface ser bare merkelig ut! karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christian Haugerud Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 oh noes facelift panser på preface ser bare merkelig ut! Må si meg veldig uenig Syns det kler bilen mye bedre. Her er for eksempel Holtsdalen sin e46. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Må si meg veldig uenig Syns det kler bilen mye bedre. Her er for eksempel Holtsdalen sin e46. Da må jeg si meg uenig i din uenighet Kan hende det vokser på meg men per dags dato syns jeg der ser merkelig ut Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Christian Haugerud reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 Vet ikke helt hva jeg synes jeg, men plages ikke av det panseret jeg har nå akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Enes Yakici Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Så fin bil du har! Har sett denne bilen uendelig mange ganger, kjører forbi Liertoppen hver eneste dag så ser den da! Ganske fin har den blitt, Først så var jeg ganske skeptisk på vinterhjula med blå dipp men når jeg så det på bilen så så det egentlig ganske fresht ut! (Bor faktisk i Drammen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet November 5, 2014 Forfatter Share Skrevet November 5, 2014 Så fin bil du har! Har sett denne bilen uendelig mange ganger, kjører forbi Liertoppen hver eneste dag så ser den da! Ganske fin har den blitt, Først så var jeg ganske skeptisk på vinterhjula med blå dipp men når jeg så det på bilen så så det egentlig ganske fresht ut! (Bor faktisk i Drammen) Takk for det! hehe moro. var litt mer positivitet rundt disse blå nå, enn det var ifjor når jeg hadde lilla felger Enes Yakici reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Følger med her liker pågangsmotet! fin bil med rette oppgraderingene karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå