karolinef Skrevet Mars 25, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2014 powerfulglenn: ikke umulig å få sett den, da jeg skal prøve å ha den med på noe treff/utstillinger nå til sommeren E30TurboTouring: takk for det, har rett å slett kjøpt lyktefilm på Biltema. Har vært overraskende bra kvalitet på filmen også powerfulglenn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MartinBa Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Stor forandring fra når jeg så bilen, stå på dette blir bra. karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Ja, har fått gjort en del med den MartinBa reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corroventa Skrevet April 8, 2014 Share Skrevet April 8, 2014 Gjennomført og tøff Moro og se alle gode valg du tar karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 13, 2014 Forfatter Share Skrevet April 13, 2014 Nye sommerdekk er på vei nå, så da er det ikke lenge til bilen får på sommerskoa Skal først ha bilen på firehjulskontroll, så få vist den med coilovers hos BT. Så dette blir bra. God påske! majuz, TommyFF og pure_stig reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Lengter etter sommersko nå vel i sola? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 20, 2014 Forfatter Share Skrevet April 20, 2014 Lengter etter sommersko nå vel i sola? Ja, kan man trygt si! Får nok dekka til uka, så det blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 20, 2014 Share Skrevet April 20, 2014 Stilig bil, uvanlig farge må jeg si, vet du hva den heter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 Den heter stahlblau metallic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sindretm Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Veldig fin bil du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet April 22, 2014 Forfatter Share Skrevet April 22, 2014 takktakk Liten opdatering imens jeg venter på sommerdekk: Har foliert interiørlistene i matt svart nå, og synes det ble mye bedre. Mangler bare ny girkule i svart + listene på rattet. Tok også å folierte m striper i grillen i sted. Nye angel eyes ringer er også på vei, da jeg ikke er helt fornøyd med de jeg har. Blir litt som skjer fremover, endelig! Fra roadtrip til sverige i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S0lheim Skrevet April 22, 2014 Share Skrevet April 22, 2014 Likte det du gjorde med grillen karolinef reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Da var sommerskoa på, endelig!! De trenger en grundigere vask, og bilen må nok justeres bittelitt ned. Designer, Haug, MagnusHN og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pure_stig Skrevet Mai 3, 2014 Share Skrevet Mai 3, 2014 Yaaay det der var deilig tenker jeg! Pent eksemplar av E46 du har ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
karolinef Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Yaaay det der var deilig tenker jeg! Pent eksemplar av E46 du har ! Det var det! Takk for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå