Gå til innhold

2014 BMW i3

Leadfoot
 Share

Anbefalte innlegg

Det er veldig interessant at BMW kommer med en EL bil, men fysj som den ser ut :? Hadde virkelig håpet på at BMW kunne vise at en liten EL bil ikke nødvendig vis behøver å være stygg. Hadde nok fortsatt valgt en Tesla ja....

Når denne kommer på markedet så vippes E46 Compact ned til andreplass på listen over de styggeste BMWene :roll: I3 tar førsteplassen, Compacten andre og E65 preface tar tredje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes bilen er helt ok. Det er en bybil. Håper interiøret blir tilnærmet lik som på prototypen.

Kunne vurdert denne som en nr. 2 bil, helt grei for kjøring til jobb og shopping.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veldig interessant at BMW kommer med en EL bil, men fysj som den ser ut :? Hadde virkelig håpet på at BMW kunne vise at en liten EL bil ikke nødvendig vis behøver å være stygg. Hadde nok fortsatt valgt en Tesla ja....

Når denne kommer på markedet så vippes E46 Compact ned til andreplass på listen over de styggeste BMWene :roll: I3 tar førsteplassen, Compacten andre og E65 preface tar tredje.

Helt enig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hoff hvor jeg hater de felgene de har satt på den...

legg merke til det kamuflasje bildet så står det "hybrid test vehicle". kommer den både som fullblods EL og hybrid `?

Etter det jeg har lest skal i3 være helelektrisk og i8 komme som hybrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner faktisk jeg blir litt mer positiv vær gang jeg ser på den nå, den er litt sånn den stygge andungen. den ser jo litt små sint ut i fronten. den ser jo mye bedre ut enn de andre el`bilene på markedet , med unntak av tesla. men tesla og i3 er jo ikke samme målgruppe biler heller. nissan leaf er jo hovedkonkurrenten til i3 BMW_i3_Coupe_2012_LA_Show.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...