TRF Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 opp..... skal bort er et anna uttrykk for gi bud, det skal bort!
BMWE39turbo Skrevet August 22, 2013 Skrevet August 22, 2013 5000 ferdig frakta for supersport coiloversene? eller blir det et skambud? gale å kjøpe coilovers før bilen men er det et godt tilbud så slår man gjerne til...
TRF Skrevet August 22, 2013 Forfatter Skrevet August 22, 2013 SOLGT til bmw e39 turbo med visse forbehold, tas på pm.
BMWE39turbo Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 om du ikkje får solgt tårnlagrene bak tar eg gjerne disse og, men må først vite om det blir e46 på meg.. Bilen er ikkje klar for om en 2-3 ukers tid. Men om du ikkje har fått solgt de da, tar eg de sammen med coiloversene men disse vil tåle en del mere enn orginalt? planlegger å kjøre knallstivt oppsett.
TRF Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Ja, lagd for banekjøring egentlig.
Thundercoil Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Dæven døtte at jeg ikke så denne tråden før! Har tenkt å putte på black evo. Gi meg beskjed om det ikke blir salg eller kjøp av E46 på BMWE39turbo
TRF Skrevet Desember 1, 2013 Forfatter Skrevet Desember 1, 2013 Da er altså følgende fremdeles for salg: 4 vegs race coilovers - trenger overhaling (1 fremdemper) Camber/caster eksentriske uniball topplager - foran Uniball topplager - bak Forsterkede topplager bak + tårnforsterkning (tislvarende GS Performance, men lagd i Europa) 2 x 60mm ID fjærsett (passer de aller fleste coilovers), se førsteside SKAL BORT gi bud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå