Eksos Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Prøvde å finne bilder av den perfekte fronten, men den er vist ikke vanlig... Iallefall : M-tech front med lister, originale linselykter, tona/grå originalblinklys, pre-facelift nyrer. Senk er også ett veldig viktig punkt! Kanskje også GT-splittere under? Lyktesenkere er iallefall no-go... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 3, 2013 Share Skrevet November 3, 2013 Jeg liker att e36 fronten skal se noenlunde ut som denne, bare helst med sorte nyrer og litt mørkere blinklys.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
3er Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Jeg liker att e36 fronten skal se noenlunde ut som denne, bare helst med sorte nyrer og litt mørkere blinklys.. Helt enig! Veldig bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Eventuelt noe som denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OlavRydland Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Eeeeelller denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
egern Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Bytta til orange blink på min coupe, synes det ble ganske kledelig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Denne. Sent from space using Tapatalk - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 5, 2013 Share Skrevet November 5, 2013 Halvor sin er slik en E36 skal se ut. hsd reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå