Frode D Skrevet Juli 9, 2013 Share Skrevet Juli 9, 2013 Kul kombinasjon! Syns de kledde bilen godt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2013 Gøy å høre, folks! Felgene inkl. adaptere er nå til salgs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Gøy å høre, folks! Felgene inkl. adaptere er nå til salgs. Haha, clown Men synes de satt utrolig bra! Hva skal du ha nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Juli 10, 2013 Share Skrevet Juli 10, 2013 Om det er felgene du har røpet til meg som står for tur nå, så tror jeg det blir knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Juli 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2013 Gøy å høre, folks! Felgene inkl. adaptere er nå til salgs. Haha, clown Men synes de satt utrolig bra! Hva skal du ha nå da? Hehe ja..litt enig, men henter et nytt sett på søndag i tillegg til at jeg har et annet sett inne til bredding i sverige, så da klarer det seg egentlig Hva slags det er kan man jo ikke røpe, for det er jo aldri no gøy Men takker så mye, chief! Om det er felgene du har røpet til meg som står for tur nå, så tror jeg det blir knall! Det stemmer nok, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå