LasseEllingsen Skrevet Juli 17, 2013 Share Skrevet Juli 17, 2013 Velkommen til bimmers, og gratulerer med grom bimmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Takk for det folkens ! Er en hel del greier på vei i posten, som forhåpentligvis har kommet fram når jeg kommer hjem fra ferie, så det blir morro. Kommer bilder så snart litt forskjellig snacks er montert. Flott bil! Liker planene, skal følge med her fremover! Selv ville jeg byttet ut, eller evt plastidippet i svart høyglans, listene rundt vinduene. I tillegg til å skifte ut skiltholderene til noe svart. Nå er jeg ikke særlig glad i sølv da Skiftet ut sideblinklysene med smoked evt og. Ja..jeg er veldig delt her, helt blacked out bil, med svart grill, svarte lister, smoked sideblinklys og evt et par toner mørkere baklys, samt plastidip på de refleksene bak har vært opp til vurdering.. Men samtidig synes jeg bilen kler titaniumnyrene som står på nå, samt sølvlistene rundt vinduene. Men vi får se.. plastidipper jeg hele moroa så er det jo lett å fjerne, og lett å legge på igjen. Det blir mest sannsynlig svarte felger til vintern, så det hadde jo vært morro med en hel-sort bil i vinterhalvåret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2013 Nydelig! Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 18, 2013 Share Skrevet Juli 18, 2013 Takk for det folkens ! Er en hel del greier på vei i posten, som forhåpentligvis har kommet fram når jeg kommer hjem fra ferie, så det blir morro. Kommer bilder så snart litt forskjellig snacks er montert. Flott bil! Liker planene, skal følge med her fremover! Selv ville jeg byttet ut, eller evt plastidippet i svart høyglans, listene rundt vinduene. I tillegg til å skifte ut skiltholderene til noe svart. Nå er jeg ikke særlig glad i sølv da Skiftet ut sideblinklysene med smoked evt og. Ja..jeg er veldig delt her, helt blacked out bil, med svart grill, svarte lister, smoked sideblinklys og evt et par toner mørkere baklys, samt plastidip på de refleksene bak har vært opp til vurdering.. Men samtidig synes jeg bilen kler titaniumnyrene som står på nå, samt sølvlistene rundt vinduene. Men vi får se.. plastidipper jeg hele moroa så er det jo lett å fjerne, og lett å legge på igjen. Det blir mest sannsynlig svarte felger til vintern, så det hadde jo vært morro med en hel-sort bil i vinterhalvåret. Ja, du kan jo fort teste her med plastidip! Ville ikke gått for svart grill derimot, på svarte biler pleier det være fint med en markert grill, type rammen er sølv og rillene er høyglans svart pleier se veldig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Er forøvrig i Monte Carlo .. HERREGUD for en bilpark. Skal få lagt inn bilder av noen hits litt senere. Jeg bruker samboerens påkrevde solingstid til å lese forum, og har sålangt bare lest skrekk og gru om H&R sitt senkesett til denne bilen. "bouncy ride" "crappy handling" "had to remove the kit" "KV3 only" "don´t do it!" osv osv Slikt får man jo kalde føtter av.. driver derfor å argumenterer for meg selv.. - Ja, bilen er høy, men det er jo tross alt en X5. . - Det vil se bedre ut når jeg får på 22" - Jeg kommer til å angre på senkesettet når det blir vinter (noe det tross alt er store deler av året) - Det koster meg 10K inkludert montering og firhjulskontroll. - Monterer jeg senkesettet vil bilen helt klart se bedre ut. Kom gjerne med synspunkter. Slik er den nå : Slik vil det bli med H&R 40/30mm drop : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 H&R er bouncy ja, om AC Schnitzer leverer senkefjører, så er de som regel endel stivere, men senker ikke like mye. Har selv H&R på F10'en min, og jeg vil egentlig tro det har noe å si på hvordan du bruker bilen din. Nå har jeg en landbruksmotor på 184 hester, og kjører ikke noe på bane ellernoe slikt, så er kjempefornøyd med H&R, siden bilen ble lavere, litt stivere i svingene, men er fortsatt like komfortabel. Eneste gangen jeg merker at det er litt bouncy, er over dumper. Typisk folk som klager over H&R til F10 har 535/550 osv, og da kan jeg godt forstå det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Akkurat.. Nå kommer jeg fra et race-innstilte Kw3 coilovers på et "RS6"prosjekt, og et ekstra stivt S-line sport Plus understell på en A4. Så jeg synes X5en er veldig bouncy selv i sportsmode på adaptive drive. Nå blir det jo ikke noe banekjøring med den skuta her.. men litt aktivt kjører man jo. Så det spørs om det er like greit å holde den orginal, til man evt. finner ut at det er greit å svi av 20K istedet for "bare" 10, på understellet, og heller montere KW3 her også. Da blir det hvertfall justert 100% som man vil ha det. Evt. la fornuften seire, og beholde orginal-suspensionen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet Juli 20, 2013 Share Skrevet Juli 20, 2013 Pitstop har hr på sin, hør med han i tråden hans kanskje viewtopic.php?f=6&t=241074 Edit:Ser kanskje at du allerede har vært innom hans tråd Uansett,feit bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2013 Pitstop har hr på sin, hør med han i tråden hans kanskjehttp://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=6&t=241074 Edit:Ser kanskje at du allerede har vært innom hans tråd Uansett,feit bil. Virker desverre som det er lite aktivitet i tråden til Pitstop. Men det er jo ferietid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Flott på ferie foressten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2013 Plutselig fikk man lyst til å foliere hele bilen matt svart også.. Mulig det er litt passé på internett.. men fy faen så rått det er live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 21, 2013 Share Skrevet Juli 21, 2013 Vær så snill, la det være med tanken. Går en e70 X5 i matt sort her (den ligger på finn også), og det ser ikke mye pent ut i mine øyne. Bilen er pen som den er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2013 Fikk forøvrig se ..og ikke minst høre når den Veyronen dro på inn i tunellen (fra Monaco GP) .. HERREGUD. Det er bare å selge hus å heim, og kjøpe seg monster for pengene. Bare lyden er verdt å bli uteligger for! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Det har kommet ting i postkassa mens man har vært på ferie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AG1979 Skrevet Juli 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2013 Da har jeg fått koblet meg på matrixen .. og kodet noe småtteri. - Key Fob Ejected from Socket upon Engine Stop - Disable Fog Lights For Low Speed Cornering - Double Blink Euro Hazards - Mirrors Fold with Keyfob - Increase Angel Eyes Brightness to always full. - Wiper End cycle after eng off - Digital speedo Ble bra det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå